God bedring da.....Hei jenterbeklager at jeg ikke har svart dere i det siste. Jeg er helt tappet for energi og dagene har gått med til prøver og undersøkelser. Jeg kom hjem fra sykehuset i ettermiddag. Maste meg vel egentlig til det, men jeg trives ikke på sykehuset og klarer ikke å slappe av.
De tror jeg har jernmangelanemi pga denne langvarige virussykdommen, men siden jernnivået mitt er skyhøyt så må de undersøke det nærmere. Jernnivået stiger kunstig ved infeksjoner og betennelser i kroppen, så det faktiske jernnivået mitt er sikkert ganske lavt. Iallefall så har de tatt ørten blodprøver for å finne ut hvilket virus som herjer med kroppen min. De tok også beinmargsprøve i dag. Det vil si, det fikk de ikke til, så de måtte ta vevsprøve istedenfor, så jeg har ganske vondt nå. Fikk for lite bedøvelse først, og mer etterpå, men det var likevel ikke nok. Men kunne ikke få mer pga babyen. De skal sjekke for akutt blodkreft og andre blodsykdommer, og i tillegg kikke på cellene om de kan si noe om viruset og tilstanden ellers i kroppen. Har time på torsdag på sykehuset hos en blodspesielist og medisinsk spesialist (var en og samme person og det hadde et fint navn, men er ikke så stø på legeuttrykk), så håper å få vite litt mer da.
Jeg er sykmeldt ut året, og foreldrene mine er her for å passe Simone mens sambo jobber. De drar mest sannsynlig hjem på onsdag kveld, og da blir sambo hjemme torsdag, fredag og neste uke, så har han juleferie.
Håper alle har hatt en fin dag, og så skal jeg prøve å være litt mer aktiv her inne. Savner nemmelig ganske raskt hele gjengen når man ikke orker evt har tid til så mye bv![]()
Får ikke håpe det er noe alvorlig,og "kun" jernmangel
Bra du får hjelp,hyggelig hvis du orker å titte innom
Sent from my iPad using BV Forum