Man, 4 August!

Så fine gaver da:-)
Skal dere noe spennende onsdag og torsdag? :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Vi har ikke planlagt noe spesielt, annet enn å kose oss med hvitvin, reker og loff på onsdagskvelden, og å ta med Jenny ut på restaurant på torsdag.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tok ikke lang tid i det hele tatt. :p Men uthvilt er hun ikke, for hun gråt masse etter oppvåkning. Kikker på litt tv nå, slik at hun får roa seg litt. Så blit det lunsj og en tur ut her.:)

Dumt når det blir sånn ved oppvåkning :( men går heldigvis stort sett over :)

Anita.:.så fin du var. .. ;-) Koselig med litt gaver til små og store :-D
Hehe så det var bare en katt .. heldigvis. ;-)
Deilig å.starte i barnehage igjen ja :-D

Tusen takk :D alltid gøy med gaver :P hehe..

Hahaha ja jeg ble letta når han sa det var katt! Ble redd det var noen som hadde klatra opp for å se om det var noen vinduer som var åpne:P er jo egentlig bare å klatre inn!

Vi har kjørt oss en tur, kjøpte med oss grillet kylling og rundstykker og har spist i hagen. Ungene bader i bassenget :-D

Har vasket klær og skal på infomøte i barnehagen kl 17. Litt spent :-)

Hva gjør dere på?

Mmm god mat!
Spennede med infomøte da:) Hvordan var det?

Hehe, bra det bare var en kattepus som hadde rota seg bort;)

Uff da, ikke greit når de små drømmer fælt:( Er ofte mye drømming når det skjer litt mye og nye ting!

Deilig hverdagen er tilbake igjen og;) Nelly er storfornøyd med og være i bhgen igjen etter ferien:)

Haha ja.. men fader så den katten skremte meg!:P haha.. pappa sa at det var en katt som prøvde å klatre inn vindu hans for noen dager siden..så er sikkert samme katten ;)

Nei ikke noe gøy.. hvertfall ikke når han gråter i søvne..men han ble litt redd med engang igår å! Leoh liker ikke bråk og høye lyder, og familien til sambo er ikke de mest stille personene :P haha.. han ene tenkte seg ikke om, og gikk raskt bort til Leoh og nesten roper hallo til han:P kan tenke deg reaksjonen når en voksen mann kommer bort sånn :P;)

Ja hun er det ja?:D så deilig at hun trives med det:D jentene var også glade for å være i barnehagen igjen, og gleder seg til imårra;)

Idag har Emmeth hatt sin første dag i bhgen:D Gikk helt fint, men dro etter halvannen time da han var så trøtt og sliten, tenkte det var like greit siden det var 3 nye andre barn som også begynte idag:) i morgen skal vi være i bhgen kl 8 og spise frokost i bhgen også være hos astmalegen hans kl 10.15:) Blir en kort, men vanlig dag på onsdag:) Vis vedlegget 71110

Åh så fin han er :) også så gøy med barnehage da:D hehe.. blir nok bra det når han er mer kjent der;):)

Will do!:)
Ja, det blir spennende å se hvordan dressene passer. Fikk to fine reflexdresser for 200,- (og ei jakke på kjøpet som kompensasjon fordi hun ikke hadde rukket å vaska klærne) ;) Fikk mye for pengene da, mener jeg!:)
Mannen har bursdag på torsdag. Han får stormberg fleecegenser, ei hekkesaks (som han har kjøpt fra oss til seg selv) også skal han få bilde av Jen i etterkant. Vi har bryllupsdag på ondag, og da skal han få en frisørtime.:p

Hahaha bra gave å sende han til frisør så han får frechet seg opp :P:D

Syns du har gjort et knall kjøp der da!

Hahaha bra gave å sende han til frisør så han får frechet seg opp :P:D

Syns du har gjort et knall kjøp der da!
Ja, han har klaga på håret lenge nå, så da er en frisørtime noe begge av oss nyter godt av. :p

Ja, han har klaga på håret lenge nå, så da er en frisørtime noe begge av oss nyter godt av. :p

Haha ingenting er vel bedre enn det :P

Leoh har foresten fått sin 3 tann i dag :) så da er det 3 tenner på 3 dager:P hehe

ImageUploadedByBV Forum1407173786.342046.jpg
Uvær :-p

Surfer mobilt!

Hallo :)

Her har dagen gått i ett med studiestart, lek og ukeshandling.

Har kjøpt med juicer for bursdagspengene mine :D Nå skal det juices!!! :)

Har også bestilt ullundertøy til Hermine fra Nøstebarn :rolleyes:
Så nå er vi klar for høst :p

Er igang med avvenning på sukker og småspising etter ferien. Har gått veldig fint hele dagen, helt til nå så så måtte jeg finne ei skål med frukt...babysteps :p

Spennende med barnehage :)
Minsten og jeg har vært i byen i dag.
Vel hjemme har jeg ventet snart en time på DHL som ringte og sa "10-15 minutes i'll be there!!"
:-p
Gutta er slitne og ser litt barne-tv før mannen kommer hjem fra første arbeidsdag og middagsshopping :)

Surfer mobilt!
Hva har du bestilt fra Iherb???

Antar det er Iherb DHL skulle levere for? :p

Idag har Emmeth hatt sin første dag i bhgen:D Gikk helt fint, men dro etter halvannen time da han var så trøtt og sliten, tenkte det var like greit siden det var 3 nye andre barn som også begynte idag:) i morgen skal vi være i bhgen kl 8 og spise frokost i bhgen også være hos astmalegen hans kl 10.15:) Blir en kort, men vanlig dag på onsdag:) Vis vedlegget 71110
Så spennende med bhg start!!! :)

Søtingen!

Nå har jeg fått vaska klærne jeg kjøpte i dag, så nå henger de til tørk her. Den mørkelilla dressen i str.92 var romslig, men kan brukes i høst/til våren. Den med sommerfugler på og jakka i str.98 var aaaalt for stort, MEN da har vi klær til neste år også.:) Fornøyd!!
1407175620527.jpg1407175633242.jpg1407175643659.jpg

Back
Topp