Man, 4 August!

Da var det mandag og tilbake til hverdagen for vår del :)

jentene er i barnehagen, og Liana virket litt spent når vi skulle kle på.. jeg spurte om vi skulle kle på jakke og gå til barnehagen, og hun bare smilte og sa ja, men ble sittende i sofan å glise.. haha..

Ellers tror jeg det var mye som skjedde for Leoh igår, for han har drømt noe voldsomt inatt! Alt fra babling, gråt og latter i søvne flere ganger!
Og jeg bråvåkna i 3 tiden av at noen gikk på stilaset:eek: hørte ut som om noen listet seg på en måte, og kjøkkenvindu var åpen! Så ble dritredd:P haha vekket sambo og sa det, så han gikk å sjekket og så en katt som hadde forvillet seg oppi der:P hihi.. han lukket vindu;)

Har dere hatt en god natt? Hva skal dere idag? :)
Haha, ikke verst med innbryterkatt :p

Nå har jeg fått vaska klærne jeg kjøpte i dag, så nå henger de til tørk her. Den mørkelilla dressen i str.92 var romslig, men kan brukes i høst/til våren. Den med sommerfugler på og jakka i str.98 var aaaalt for stort, MEN da har vi klær til neste år også.:) Fornøyd!!
Vis vedlegget 71152Vis vedlegget 71153Vis vedlegget 71154

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Kjempefine klær!!! :)

Ikke noe i veien med det som er dor stort nei :D

Jeg har gjort samme bommerten selv så har parkdresser i både 92 og 98 liggende klar i boden ;)

...du vet du bor i Nordnorge når du må stoppe på tur hjem pga denne karen midt på veien :p

ImageUploadedByBV Forum1407175978.303042.jpg

Kjempefine klær!!! :)

Ikke noe i veien med det som er dor stort nei :D

Jeg har gjort samme bommerten selv så har parkdresser i både 92 og 98 liggende klar i boden ;)

Bedre for stort enn for lite!!;)

Haha, ikke verst med innbryterkatt :p

Haha nei, heller det enn et menneske:P men tror jeg hadde blitt redd om en katt plutselig hadde hoppa oppi senga :P

Ja, ooops!:p
Har kikka etter brune dresser, men det er vanskelig å finne gitt!

Hehe ja det er vanskelig egentlig.. lite grunt til gutter å, og HVERTFALL til jenter:confused:

Hallo :)

Her har dagen gått i ett med studiestart, lek og ukeshandling.

Har kjøpt med juicer for bursdagspengene mine :D Nå skal det juices!!! :)

Har også bestilt ullundertøy til Hermine fra Nøstebarn :rolleyes:
Så nå er vi klar for høst :p

Er igang med avvenning på sukker og småspising etter ferien. Har gått veldig fint hele dagen, helt til nå så så måtte jeg finne ei skål med frukt...babysteps :p

Du er flink!
Både med studiestart og avvenning :D
Ble brå slutt på karber her og :o
Og så fikk jeg trent igjen i dag, så nå er jeg i gang føler jeg!

Her har det vært typ tornado. 7,5 t uten strøm. Får sikkert ikke før i morgen.
Nabotaket blåste av. Trær over alle veiene som blokkerte. Drivhuset til naboen ble gjevnet med jorden og en gigantisk trampoline fløy over motorveien i 80 km!!!!! Sykt. Aldri sett et slikt vær. Nå må jeg slå av tlf. Får ikke ladet opp. Natta jenter.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Her har det vært typ tornado. 7,5 t uten strøm. Får sikkert ikke før i morgen.
Nabotaket blåste av. Trær over alle veiene som blokkerte. Drivhuset til naboen ble gjevnet med jorden og en gigantisk trampoline fløy over motorveien i 80 km!!!!! Sykt. Aldri sett et slikt vær. Nå må jeg slå av tlf. Får ikke ladet opp. Natta jenter.

Ojoj jeg leste om at det var en voldsom storm i sverige som kommer mot kysten av Norge :eek: håper det har roet seg i morgen hos dere! God natt ;)

Ojoj jeg leste om at det var en voldsom storm i sverige som kommer mot kysten av Norge :eek: håper det har roet seg i morgen hos dere! God natt ;)
Takk ♡
Er stille nå
..... farlig stille :P
Håper det ikke kommer mer.... eller til noen av dere
Føltes ut som jeg var i USA .....

Fant igjen dette av Wael ♡
Noen dager gammel. .... hehe. .
God natt jenter :-D

Vedlegg

• 1407186583795.jpg
    1407186583795.jpg
    38,3 KB · Visninger: 7
Takk ♡
Er stille nå
..... farlig stille :P
Håper det ikke kommer mer.... eller til noen av dere
Føltes ut som jeg var i USA .....

Ifølge værmelding så skal rjukan slippe unna:) så håper det forblir sånn :P hehe..

Fant igjen dette av Wael ♡
Noen dager gammel. .... hehe. .
God natt jenter :-D

Ntååå så søt og liten :D good natt♡

Back
Topp