M
My heart
Guest
Her blir det enten fletter eller hestehale, sånn til vanlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hestehale, flette, oppsatt. Bare løst når jeg skal på fest og ungen ikke er med 
Lurer på om det kanskje kan være noe for meg. Klipper av meg halve håret en gang i året/annenhvert år, men det er typ rett over oh gørr kjedelig. Hater å style, og stort sett ender jeg opp med hestehale. Liker ikke å ha langt hår løst, og gidder ikke bruke tid på fletting osv.
Hvor ofte må du klippe fpr å holde vedlike?
Barberte nakken. Ellers langt. Pannelugg på høst og vinterHvilken hårsveis har dere småbarnsmødre? Er så lei av å samle alt håret i en bun på toppen, men det er den enkleste løsningen for mitt lange hår Har tenkt litt på å klippe bob/lob. Er det enklere mon tro?
Langt hår i bun eller hestehale som regel.
Hårbånd er jo litt trendy om dagen og jeg har skaffet meg et par forskjellige. Kjekt å dra på de når man har en bad hairday uten tid til å fikse det![]()
Er det det? [emoji846] Hvordan har du håret da? Lyst å dele et bilde? (av deg selv eller fra nettet) Føler hver dag er en bad hair day, jeg [emoji85]
Ser de overalt om dagen i hvert fall
Ikke meg på bilde, men jeg liker disse bølene, enten med løst hår eller knute![]()