Mammasveis

Her blir det enten fletter eller hestehale, sånn til vanlig.
 
Jeg sitter å lurer på det samme som deg for tiden.
Mitt er bokstavelig talt så langt at jeg ikke kan ha den hengende løst nedover ryggen når jeg går på do.. :smiley-angelic006 Så hestehale, flette, oppsatt. Bare løst når jeg skal på fest og ungen ikke er med :smiley-ashamed004

Og nå har det begynt å tove seg baki der. Så må gjøre noe snart. Men hva skal jeg gjøre? Har jo bokstavelig talt alle muligheter.
 
Uff..det håret ja.. har langt hår typ.ned til rompa, og masse krøller. Blir for det meste hestehale, ''dott'' på toppen eller flette. Er ikke komfortabel med kort hår, ikke ser det pent ut heller pga alle krøllene.
 
Lurer på om det kanskje kan være noe for meg. Klipper av meg halve håret en gang i året/annenhvert år, men det er typ rett over oh gørr kjedelig. Hater å style, og stort sett ender jeg opp med hestehale. Liker ikke å ha langt hår løst, og gidder ikke bruke tid på fletting osv.

Hvor ofte må du klippe fpr å holde vedlike?

Klipper meg 3-4 ganger i året. :)
 
Last edited:
Har langt hår. Liker at jeg kan ha det overalt eller samle i en tutt eller hestehale på to sekund. Tenker på å prøve sånn til rett over skuldrene sveis men tør ikke og er ikke i stand til å bruke tid på styling:p
 
Synes kort hår er lite mammavennlig, fordi det krever styling.

Så her må håret være langt nok til å være i en bun el.
Men oppklippet i en slags fassong, selv om det er langt nok til å settes opp?
 
Jeg har laaannggtt tykt hår, det se jeg lei av. Vurdere en av disse sveisen (ikke fargen, bare lengden).IMG_6700.jpgIMG_6621.jpgIMG_6622.jpg
 
Jeg har bob ca, den er klipt for å kreve null styling. Jeg bare vasker og børster håret og lar det luftørke. Orker ikke noe annet :)
 
Langt hår, til livet, og det blir satt opp i hestehale eller flette :p
 
Jeg har blått hår og bobb :D
 
Med førstemann for over 4 år siden drev jeg og sparte til langt hår etter en kort hår periode

Nå nylig klippet jeg meg kort igjen pga varmen og tykkelsen på mitt hår og er nå hjemme i permisjon med minstejenta på 7 mnd.
 
Hvilken hårsveis har dere småbarnsmødre? Er så lei av å samle alt håret i en bun på toppen, men det er den enkleste løsningen for mitt lange hår Har tenkt litt på å klippe bob/lob. Er det enklere mon tro?
Barberte nakken. Ellers langt. Pannelugg på høst og vinter
 
Langt hår i bun eller hestehale som regel.
Hårbånd er jo litt trendy om dagen og jeg har skaffet meg et par forskjellige. Kjekt å dra på de når man har en bad hairday uten tid til å fikse det ;)
 
Langt hår i bun eller hestehale som regel.
Hårbånd er jo litt trendy om dagen og jeg har skaffet meg et par forskjellige. Kjekt å dra på de når man har en bad hairday uten tid til å fikse det ;)

Er det det? [emoji846] Hvordan har du håret da? Lyst å dele et bilde? (av deg selv eller fra nettet) Føler hver dag er en bad hair day, jeg [emoji85]
 
Er det det? [emoji846] Hvordan har du håret da? Lyst å dele et bilde? (av deg selv eller fra nettet) Føler hver dag er en bad hair day, jeg [emoji85]

Ser de overalt om dagen i hvert fall :)
Ikke meg på bilde, men jeg liker disse bølene, enten med løst hår eller knute :)
 

Vedlegg

  • D0604C72-A8DF-40FF-94DE-B49B92B79EBE.jpeg
    D0604C72-A8DF-40FF-94DE-B49B92B79EBE.jpeg
    311,7 KB · Visninger: 21
Med førstemann for 4 år siden. Drev jeg med å spare til langt hår. Nå med andremann har nå klippet håret kort igjen og trives best med kort hår siden jeg har så tykt hår.
 
Hadde hår nesten ned til stumpen og klippet meg på mandag kortere. Nå rekker håret ned til litt under skuldrene. Får fortsatt satt håret i strikk (avhengig av det), men mindre hår å vaske/tørke og ikke minst lettere sett varmen som er nå.
 
Back
Topp