Julegaver, ja!Jeg har laget julegave til besteforeldrene. To rammer som et malt. Ett til bilde og ett til hånd- og fotavtrykk
Også syr jeg litt og hekler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Julegaver, ja!Jeg har laget julegave til besteforeldrene. To rammer som et malt. Ett til bilde og ett til hånd- og fotavtrykk
Også syr jeg litt og hekler.
Ojoj, du er tøff! :-o Vi tar ytterkledningen i år, jeg har ikke fått hjulpet til i det hele tatt! Det er skikkelig vanskelig med en mann som står ute og jobber hvert ledig øyeblikk, og så blir jeg stående med to barn, hund og hus alene. Husprosjekter er slitsomt! Men så lenge du tar et rom av gangen, så går det nok bra. Masse lykke til!Jeg bygger hus.Skal bare fikse stue, kjøkken, soverom og 3 barnerom selv... Tror det kan ta litt tid med den egeninnsatsen.
![]()
Hehe, typisk!Hadde masse planer og ideer, men ingenting ble gjort![]()
Ja, har du et husprosjekt er det mer enn nok!Vi kommer til å bygge ferdig huset,så blir vell nok med den første tiden..så kanskje studere....sy og strikke litt
![]()
Har veldig lite tid til prosjekter, egentlig... Men satser på mer tid etterhvert. Som akkurat nå, mini sover litt i vogna. Det har han ikke gjort før den siste uka, men hvis vi får gode rutiner på dette nå, så kan jeg kanskje få gjort noe. Sånn istedet for å henge på bv, mener jeg.Når har dere tid til sånt? Min baby sover kun oppå meg eller i vogn/bil i bevegelse.
Det er da kjempekreativt!Jeg ble veldig engasjert i baking og prøve meg på all slags nye middager, mye sunt og sukkerfritt osv. Ikke så veldig kreativt, men morro å prøve seg frem med mye spennende smaker![]()
Har en bunke med bøker innen økonomiJa, har du et husprosjekt er det mer enn nok!Studere er jo også et kjempeprosjekt, men gøy. Hva skal du bli, da? Jeg studerte i forrige permisjon, men nå som jeg har to barn valgte jeg permisjon fra studiene og. Tror det hadde blitt for mye.
Det er jo så utrolig mye godt man kan lage når man først begynner å lete seg igjennom havet av oppskrifter! Mannen i huset var hvertfall veeldig fornøydDet er da kjempekreativt!Jeg er også interessert i mat, og vurderer å prøve meg på mer baking, men vi får se hva det blir til.
![]()
Sant?Det er jo så utrolig mye godt man kan lage når man først begynner å lete seg igjennom havet av oppskrifter! Mannen i huset var hvertfall veeldig fornøydsamme med jobben hans som fikk forskjellige cupcakes til lunsj da vi ikke kunne ha alt hjemme hehe
![]()