Mammapermprosjekter

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Har/hadde du noen prosjekter i permisjonen din? Jeg klør i fingrene etter å gjøre noe kreativt. Forslag, takk! :)

Jeg lager allerede babybok, skriver brev til ungene mine med jevne mellomrom og skal lage bildebøker med brev og bilder som de får når de blir voksne, lager vanlige bildebøker, og har så vidt begynt å fikle med en blogg.

Jeg hadde en plan om å lage minnebok, men har ikke kommet lengre enn til fødselen:p

Og så hadde jeg ett mål om å få ordnet noen album, men nei:p

Minneboka er fylt ut med det som kan fylles ut per nå.

Sendt masse bilder til fremkalling og skal kjøpe album å lage til henne. Og strikker klær:)

Jeg har laget julegave til besteforeldrene. To rammer som et malt. Ett til bilde og ett til hånd- og fotavtrykk :)

Også syr jeg litt og hekler.

Blir nok å lage til et album eller to. Skal snart flytte inn i nytt hus, så blir nok ikke tid til andre prosjekter før etter jul.

Jeg bygger hus. :P Skal bare fikse stue, kjøkken, soverom og 3 barnerom selv... Tror det kan ta litt tid med den egeninnsatsen. ;)

Jeg bygger hus. :P Skal bare fikse stue, kjøkken, soverom og 3 barnerom selv... Tror det kan ta litt tid med den egeninnsatsen. ;)

Pusser opp kjøkken litt. Også har jeg planer om å sy litt klær til snuppa:)

Vi kommer til å bygge ferdig huset,så blir vell nok med den første tiden..så kanskje studere.... :p sy og strikke litt :)

Når har dere tid til sånt? Min baby sover kun oppå meg eller i vogn/bil i bevegelse.

Når har dere tid til sånt? Min baby sover kun oppå meg eller i vogn/bil i bevegelse.

Det jeg gjør, gjør jeg med baby på magen. Mini sover ikke alene på dagtid bare på noen eller i bæreselen. Føler det er litt som å være høygravid. Bare man ser litt mindre siden "magen" er litt høyere oppe :p

Strikket i begynnelsen, men det dabbet av jo mer aktiv minien ble.

Permisjonen min er over og hadde ikke noen spesielle prosjekter. Koste meg som best jeg kunne med lillemor :-)

Jeg ble veldig engasjert i baking og prøve meg på all slags nye middager, mye sunt og sukkerfritt osv. Ikke så veldig kreativt, men morro å prøve seg frem med mye spennende smaker:)

Back
Topp