Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fiiiin!! Så flink du er til å strikke!Vis vedlegget 206600
Da var vognposen ferdig, den skal bli god og varm å ha i vinter
Takk men skal ærlig innrømme at jeg ikke har strikket dette, jeg klarer knapt strikke et skjerf dette er et pledd jeg kjøpte på Nille for et par år siden som jeg tenkte kunne få et nytt liv som vognposeSå fiiiin!! Så flink du er til å strikke!
Jaja, whatever, fint ble det i allefall!Takk men skal ærlig innrømme at jeg ikke har strikket dette, jeg klarer knapt strikke et skjerf dette er et pledd jeg kjøpte på Nille for et par år siden som jeg tenkte kunne få et nytt liv som vognpose
Isbjørnunge i Moby Wrappen Bærejakke er stas! Endelig litt følelse i høyre hånd = Fargelegging! Hurra Og første alenetur i byen med vogna Vis vedlegget 206958
Tusen takk! Veldig fornøyd, men baby må ha varme klær på under. Den er ikke kjempetykk , men hjelper litt alikevel Det er bæreparkas fra Ellos! Finnes under mammaklær. Romslige størrelser. Veldig deilig!Fin bærejakke, hvilken type er det?
Tusen takk! Veldig fornøyd, men baby må ha varme klær på under. Den er ikke kjempetykk , men hjelper litt alikevel Det er bæreparkas fra Ellos! Finnes under mammaklær. Romslige størrelser. Veldig deilig!
Åå, er det den - jeg har sett på den og lurt på å kjøpe. Ble enda mer frista nå! Det er jo så praktisk!
omg de sjokoladene er magiske!!! kos deg <3Vis vedlegget 207430 Vesla sin første biltur i våken tilstand. Hun elsket det!
Pelsdatteren skal ha fullt overblikk. Jeg står på kjøkkenet, og hun må se meg og vesla. Da blir det å ligge i midten
Kjæresten kom hjem med en eske småsjokolader til meg..... Nam!
Så deilig å få slappet skikkelig av men kjenner igjen sjalusien! Mannen har lagt lille hver kveld nesten denne uka og kjenner det stikker litt at det ikke er jeg som gir siste kosen før han lukker øynene og sovner...
Litt "fri", skulle egentlig 'bare' bli en time, men nå er mesteparten av skummet borte og huden så skrukkete som jeg har følt meg i et par dager.... Dette var deilig! Det verste er at det er helt stille i huset... Ingen skriking......? Bør vel være glad pappaen klarer å holde fortet, men merker jeg er litt småsjalu selv om dette skulle være min avslapningstid... Føler meg mindre stresset..... men nå får jeg komme meg opp og kose med gutten MIN...!