Mammaperm i bilder <3

ImageUploadedByBV Forum1478687893.969982.jpg
Ser på TV og gynger med baby i bæresela. Mest effektive måten å få henne til å sove for tiden..
 
Så fiiiin!! Så flink du er til å strikke!
Takk :) men skal ærlig innrømme at jeg ikke har strikket dette, jeg klarer knapt strikke et skjerf :p dette er et pledd jeg kjøpte på Nille for et par år siden som jeg tenkte kunne få et nytt liv som vognpose :)
 
1458bc23112cea999f9cf4b3262f9653.jpg
 
Takk :) men skal ærlig innrømme at jeg ikke har strikket dette, jeg klarer knapt strikke et skjerf :p dette er et pledd jeg kjøpte på Nille for et par år siden som jeg tenkte kunne få et nytt liv som vognpose :)
Jaja, whatever, fint ble det i allefall!
 
Isbjørnunge i Moby Wrappen ❤️ Bærejakke er stas! Endelig litt følelse i høyre hånd = Fargelegging! Hurra :D Og første alenetur i byen med vogna :) PhotoGrid_1478880705993.jpg
 
Tusen takk! Veldig fornøyd, men baby må ha varme klær på under. Den er ikke kjempetykk , men hjelper litt alikevel :) Det er bæreparkas fra Ellos! Finnes under mammaklær. Romslige størrelser. Veldig deilig!

Åå, er det den - jeg har sett på den og lurt på å kjøpe. Ble enda mer frista nå! Det er jo så praktisk!
 
Puppen måtte fram ASAP, så da ble det ammings i trappa på IKEA :dummy:
 

Vedlegg

  • IMG_0026.jpg
    IMG_0026.jpg
    218,9 KB · Visninger: 157
kveldskos med gullet <3
 

Vedlegg

  • IMG_0045.jpg
    IMG_0045.jpg
    96,7 KB · Visninger: 131
Også blinkskuddet pappan snappa meg! Gulp <3 ikke vært så aktiv her inne i det siste da mobilen er til reperasjon og har ikke BV appen på denne mobilen :p Må få lasta den ned. Men mye funny dere har lagt ut!
 

Vedlegg

  • IMG_0048.jpg
    IMG_0048.jpg
    125,8 KB · Visninger: 136
PhotoGrid_1479212687093.jpg Vesla sin første biltur i våken tilstand. Hun elsket det!

Pelsdatteren skal ha fullt overblikk. Jeg står på kjøkkenet, og hun må se meg og vesla. Da blir det å ligge i midten :p

Kjæresten kom hjem med en eske småsjokolader til meg..... Nam!
 
Vis vedlegget 207430 Vesla sin første biltur i våken tilstand. Hun elsket det!

Pelsdatteren skal ha fullt overblikk. Jeg står på kjøkkenet, og hun må se meg og vesla. Da blir det å ligge i midten :p

Kjæresten kom hjem med en eske småsjokolader til meg..... Nam!
omg de sjokoladene er magiske!!! kos deg <3
 
708c3cfe79724d39805e988043b7c1da

Litt "fri", skulle egentlig 'bare' bli en time, men nå er mesteparten av skummet borte og huden så skrukkete som jeg har følt meg i et par dager....:p Dette var deilig! Det verste er at det er helt stille i huset... Ingen skriking......? Bør vel være glad pappaen klarer å holde fortet, men merker jeg er litt småsjalu selv om dette skulle være min avslapningstid... Føler meg mindre stresset..... men nå får jeg komme meg opp og kose med gutten MIN...!
 
708c3cfe79724d39805e988043b7c1da

Litt "fri", skulle egentlig 'bare' bli en time, men nå er mesteparten av skummet borte og huden så skrukkete som jeg har følt meg i et par dager....:p Dette var deilig! Det verste er at det er helt stille i huset... Ingen skriking......? Bør vel være glad pappaen klarer å holde fortet, men merker jeg er litt småsjalu selv om dette skulle være min avslapningstid... Føler meg mindre stresset..... men nå får jeg komme meg opp og kose med gutten MIN...!
Så deilig å få slappet skikkelig av :p men kjenner igjen sjalusien! Mannen har lagt lille hver kveld nesten denne uka og kjenner det stikker litt at det ikke er jeg som gir siste kosen før han lukker øynene og sovner...:p
 
Back
Topp