Mammakroppen

Qvini

Glad i forumet
Hvordan går det med deres kropper etter fødselen? Komt dere tilbake til før vekta?

Her har jeg vist to kilo igjen, og min gamle bukse passet perfekt idag!! Hadde ikke sjangs for 14 dager siden når jeg kom hjem! Ikke gjort noe annet enn å ligget å amme! Så nå er det bare de rødsprengte tigerstripene og litt løs mage som viser rester av graviteten!

Har ikke veid meg, men brukte en bukse her om dagen som var ganske stram før graviditeten, men den passet:D
Magen er rimelig flat, men ikke helt. Det var den ikke fra før heller:P huden er stram når jeg står men litt slappere om jeg sitter eller bøyer meg frem:P er vel heller rumpe og hofter jeg legger på meg mest. Men jeg har ingen problemer med hvordan kroppen ser ut i dag:)

Gått ned 16 av 20 kg.. Men nå har det stagnert litt.. Men med økende matlyst og enormt godtersug er det ikke så rart... Magen er fortsatt stor og dvask, men stresser ikke med det enda! Og ser jo at kroppen har hvert igjennom forandringer, men er jo absolutt verdt det :-) kun 2 strekkmerker... Itillegg til de 2 jeg fikk med storesøster..

Koser meg med trilleturer, men må innrømme at jeg gleder meg til å begynne treningen igjen! Har ett mål som skal nås ;-)

10 dager siden fødsel, 10 kg igjen...

Oj så heldig du er :D
Jeg mangler 8 før jeg er i mål :p men skal ikke klage :)
Magen er fin så de 8 sitter jevnt over alt :)

Heldig sånt sett ja!! Men sko gjerne ha tatt av 20 kilo til :D så får håpe amming og litt aktivitet det neste året hjelper litt på på de kiloene :) men jeg gikk bare opp 12 kilo under svangerskapet også da!!

Heldig sånt sett ja!! Men sko gjerne ha tatt av 20 kilo til :D så får håpe amming og litt aktivitet det neste året hjelper litt på på de kiloene :) men jeg gikk bare opp 12 kilo under svangerskapet også da!!
Det var finslig da :D jeg gikk opp 18 :o

Men men jeg stresser ikke med de kiloene :) rekner med det går seg til :D med amming å turer som du sier :)

Gikk opp 21,5 og har ca 8 igjen. Fødte for litt over 3 uker siden. Håper resten går av om ikke så alt for lenge :P

Det var finslig da :D jeg gikk opp 18 :o

Men men jeg stresser ikke med de kiloene :) rekner med det går seg til :D med amming å turer som du sier :)
Er i grunnen ikke noe stress her heller! Kom litt overraskende idag! Ble bare så Happy!!! :D men veldig fint å passe de gamle klærna igjen, begynner å bli ganske lite utvalg å gå med ellers!

Har 1kg igjen, men klærne passer fint. Ganske slafsen mage enda men men det går seg til :p har jo 20kg for mye fra storebror sitt svangerskap da, får se om jeg ikke får bort noen av de i permisjonen :p men nå er det desember og julekos, gidde ikke ta tak i det da :p

Gikk opp ca. 14 kg, og har 4-5 kg igjen til førvekta :-) 1 uke siden fødsel. Gikk ned 10 kg før graviditeten, så om 4-5 kg er jeg der jeg ønsker å være vektmessig. Så gleder jeg meg til styrketrening etter jul, for å få strammet litt opp :p

4 uker siden fødsel. Har gått ned 13 av 18 kg. Har stagnert litt nå mn d kommer seg:)

Gikk opp 15 og har gått ned 21, 5 uker etter fødsel :) de 15 jeg gikk opp var borte ca 2 uker etter fødselen :) ikke gjort stort mer enn et par trilleturer og amming, men litt gøy st jeg veier 6 kg mindre nå enn før jeg ble gravid :)

Jeg har ikke vekt, men føler for å kjøpe en :p magen er pløsete og sånn, men ellers føles det bra :) er dog dritnervøs for å få samme problemet jeg hadde sist mtp magen. Tiden vil vise :)

5 dager siden fødsel.
Har ikke vekt i hus ennå så har ikke veid meg, orker ikke styre med det heller :p
Har fortsatt en del vann igjen å.
La på meg 26 kg så tenker det vil ta litt tid før de forsvinner ;)
Magen har ikke trekt seg like fort tilbake den gangen her, men det gjør ingenting :)

Alt til sin tid tenker jeg :)

Mange kg igjenn, men kan jo ikke trene pga ks så håper på at de går fortere ned når formen blir bra. Men kg går nedover sakte men sikkert og det er det viktigste.

Gikk opp 14 tilslutt, pluss 5 kilo før graviditeten pga røykeslutt.. Er en uke siden jeg fødte og gått ned 11 kg. Håper de neste 8 ikke blir sååå vanskelig å få av.. Begynner ikke treningen før nyåret :)

Er i grunnen ikke noe stress her heller! Kom litt overraskende idag! Ble bare så Happy!!! :D men veldig fint å passe de gamle klærna igjen, begynner å bli ganske lite utvalg å gå med ellers!
Sjønner veldig godt at du ble det :D det hadde jammen jeg å blitt :D :D

Gikk opp 18, gått ned 10. Magen er pløsete. Meeeen, skal nyte julen og starte prosessen på nyåret :)

Back
Topp