Mammakropp + bikini = ??

Begrepet "mammakropp" irriterer meg grønt. Mammakropp hva er det? Ingen er vel like, og er du full av strekkmerker og noen kilo for mye - er det fordi du er mamma? Er du tynn og godt trent - er det fordi du er mamma?
Jeg liker å kle meg i bikini og trener hardt for det til tross for at jeg er naturlig slank - også etter jeg ble mamma. Nei, jeg har ikke kroppen min fordi jeg er mamma - den ordner jeg selv :-)

Som ammende mamma syns jeg det er håpløst med bikini, fordi de som holder puppene på plass er knotete å amme i. Og de som er greie å amme i, holder ingenting på plass. Og det er egentlig helg fjernt, for mine pupper er en C hvis jeg har flaks og real melkespreng. Vurderer å gå toppløs, for puppen kommer jo ut når ungen skal ha mat uansett!

Hvorfor for gjemme den bort? Har ikke den fineste kroppen men det gjør meg ikke noe

Ja! Kan ikke sitte påkledd hele sommeren bare fordet jeg ikke har kroppen til en 16 åring.
Jeg ser at jeg har fått en voksen kropp og jeg er stolt av den :)

Jeg føler meg dessverre skikkelig ukomfortabel i bikini.. Har aldri vært noe særlig komfortabel med å vise masse hud, og etter jeg fikk førstemann ble det ikke bedre. Selvom jeg ikke har en masse kilo ekstra. Nå er jeg gravid da, så vet ikke hvordan kroppen blir etter dette svangerskapet. Men tviler på at den plutselig blir drastisk bedre og at jeg får mye høyere selvtillit :p

Her er det mange kilo ekstra, tigermage med diger valk, og rumper og lår nok til flere :p
Jeg går i bikini på stranda, strutter som bare det (les:spretter :hilarious:)

Men når jeg skal i bassenget med jobb, så føler jeg at jeg bør bruke hel badedrakt, og det har jeg ikke hatt siden jeg var barn.

Noen med tips om hvor jeg kan finne noen fine?

Her er det mange kilo ekstra, tigermage med diger valk, og rumper og lår nok til flere :p
Jeg går i bikini på stranda, strutter som bare det (les:spretter :hilarious:)

Men når jeg skal i bassenget med jobb, så føler jeg at jeg bør bruke hel badedrakt, og det har jeg ikke hatt siden jeg var barn.

Noen med tips om hvor jeg kan finne noen fine?
Jeg kjøpte min på sparkjøp, de har i store størrelser til en rimlig penge. Mener jeg betalte under 200... Ellers har de badedrakter på sportsbutikker og på svømmehaller, men der koster det fort opp i 700 kr..

Denne sommerkroppen som mange snakker om er den kroppen man har når det er sommer.
Noen er små, andre er store.
Bikini selges i alle størrelser og sist jeg sjekket var det ingen lover som ga restriksjoner mot bruk av den.
Med andre ord, har du lyst så har du lov.
Mammakropp eller ikke
Så utrolig enig!

Syns det er for stort fokus på kropp og slikt.

Jeg har faktisk fått et bedre forhold til kroppen min etter å ha født barn, og hva andre måtte tenke om meg i bikini er meg revnende likegyldig. Nå er jeg ikke like fast i fisken som før etter snart tre svangerskap, men det har null å si for livskvaliteten og det skal i alle fall ikke hindre meg i å gå på stranden :-)

Dessuten tror jeg (dessverre) de aller fleste er for opptatt med å bekymre seg over egen kropp til å legge merke til andres.

Alle kan gå i bikini! Stor som liten, brun som hvit, hengemage som tynn, trent som slappfisk osv osv.

Jeg bruker både badedrakt og bikini. Badedrakt i svømmehallen og bikini på stranden.

Fått en del tigerstiper på rompe og lår. Ikke lagt merke til det så mye selv, men var guttungen som kommenterte det i går når vi badet:P
"Mamma har aua der":P

Ta på bikini vist du føler for det. Alle har lov vist de vil :P

Nå bruker ikke jeg bikini selv men om andre bruker det får de gjøre som de vil, ikke noe jeg orker å bry meg om ;)

Jeg kjøpte min på sparkjøp, de har i store størrelser til en rimlig penge. Mener jeg betalte under 200... Ellers har de badedrakter på sportsbutikker og på svømmehaller, men der koster det fort opp i 700 kr..
Jeg bestilte en på wish igår, som jeg ble tipset om fra noen andre her. Håper den blir bra på :) hvis ikke så blir det sparkjøp :p

Jeg leser alltid mummikopp!:p

Jeg er ikke helt bekvem med mamma kroppen min etter sist fødsel. Har ikke kommet tilbake i "normal" str enda og bruker fremdeles mammaklær tre mnd etter fødsel!:( (sist fikk jeg på meg vanlige klær rett etter fødsel) MEN jeg skal bade å ha d gøy sammen ned ungene okkesom!:D

Noe må man jo ha for å dekke til de nødvendige områdene.. bikini funker til sånt ;)
Kropp er topp!

Back
Topp