Mammakropp + bikini = ??

Begrepet "mammakropp" irriterer meg grønt. Mammakropp hva er det? Ingen er vel like, og er du full av strekkmerker og noen kilo for mye - er det fordi du er mamma? Er du tynn og godt trent - er det fordi du er mamma?
Jeg liker å kle meg i bikini og trener hardt for det til tross for at jeg er naturlig slank - også etter jeg ble mamma. Nei, jeg har ikke kroppen min fordi jeg er mamma - den ordner jeg selv :-)
Helt enig, kroppen jeg har har ingenting å gjøre med at jeg er mamma.. Det er livsstilen min ☺️

Begrepet "mammakropp" irriterer meg grønt. Mammakropp hva er det? Ingen er vel like, og er du full av strekkmerker og noen kilo for mye - er det fordi du er mamma? Er du tynn og godt trent - er det fordi du er mamma?
Jeg liker å kle meg i bikini og trener hardt for det til tross for at jeg er naturlig slank - også etter jeg ble mamma. Nei, jeg har ikke kroppen min fordi jeg er mamma - den ordner jeg selv :-)

Helt enig med deg... Som jeg skrev over her føler jeg nesten det er fasit på hva som er mammakropp og ikke... Og er det mer akseptert å vise en "mammakropp" i bikini enn annen kropp?

Inspirert av denne tråden så har jeg nå kjøpt min først bikini siden jeg var 14

Er ikke glad i bikini, ikke pga mammakroppen men på grunn av at jeg har enda til gode å prøve en bikini overdel som faktisk holder puppene på plass , sånn faktisk, de detter ut og henger utafor cupen med engang jeg er i bevegelse :P Dessuten synes jeg faktisk at badedrakt er mye finere og mer behagelig enn bikini :)

Har man lyst, har man lov.
Jeg har ikke lyst. Finner aldri noen som sitter pent.

= tipptopp!
Eldste på snart fem satt på fanget mitt å såg på magen min her en dag, han lurte på hvorfor den var så rar (strekkmerker og slapp hud). Fortalte han at huden min hadde strekt seg så mye når han var inni der, og ikke ville gå tilbake slik den var. "Åå" sa han da. Da sa jeg "men det gjør ingenting". "Hvorfor det da?" "Fordi at da kan alle se att du har vert inni der!" Da gav han meg en god klem og sa "å så søtt!" Haha! Så jeg viser magen frem med stolthet, og nå er også femåringen stolt over et levende bevis på hvor han kommer fra. :D

Back
Topp