Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger ikke være fine i den meningen, men ikke grønne jeansBonprix, men altså det er ikke så fine klær jeg har også lagret varsling på finn etter brukt. Så kommer jeg til å legge litt mer peng i et par finantrekk når jeg skal på noe.Prøve å føle meg litt fin denne gang..
Jeg bodde i hm sine svarte mammatigths, og hadde svære ullgensere oppå så ingen merket at jeg var gravid før i 8mnd..Hvor handler dere det?
Jeg tenker spesielt på truser og bukser, men alt annet er også velkomment!
Jeg synes det ofte er mye stygt tøy til vordende mødre, så tenkte denne tråden kunne være hjelpsom
Hadde nøyaktig samme tanke da jeg så de grusomme grønne og røde jeansene HM hadde for noen år sidenKommer vel til å trenge mer klær denne gangen siden det enda er vinter når termin nærmer seg.
Syns forøvrig også det er merkelig at ikke utvalget i klær til gravide er bedre enn det er. Ser ut som de fleste produsentene tenker at det å være gravid gjør at man ikke bryr seg om hvordan man er kledd lenger
Hahahaha, orker ikkeHadde nøyaktig samme tanke da jeg så de grusomme grønne og røde jeansene HM hadde for noen år siden
Skulle ønske jeg hadde mer «kropp» til det, føler det ser ut som jeg har dratt på meg en potetsekk i sånne knelange skjortekjoler og liknende men det får vel heller bli det, enn grønne jeansHahahaha, orker ikke
Blir nok mest kjoler på meg, finnes ganske mange gode gravidstrømpebukser heldigvis. Skjortekjoler er også veldig fint å ha til tiden med amming, synes jeg ihvertfall
Alt annet enn grønne jeansSkulle ønske jeg hadde mer «kropp» til det, føler det ser ut som jeg har dratt på meg en potetsekk i sånne knelange skjortekjoler og liknende men det får vel heller bli det, enn grønne jeans
Haha så sant. Nå skal du bli mamma = ikke noe poeng å kle seg pent/sexy (alt ettersom) lengre .Kommer vel til å trenge mer klær denne gangen siden det enda er vinter når termin nærmer seg.
Syns forøvrig også det er merkelig at ikke utvalget i klær til gravide er bedre enn det er. Ser ut som de fleste produsentene tenker at det å være gravid gjør at man ikke bryr seg om hvordan man er kledd lenger