Mammaklær?

Har sett på disse, men har ikke turt å kjøpe. Kjøpte en sånn treggings fra hm, og den var ikke noe god. Kanskje jeg skal prøve disse hvis de er myke og har en del stretch=)
De er mye bedre enn H&M sine. Var skikkelig gode og bra kvalitet på de:woot:
 
Jeg som skulle vente… kjøpt både fra asos (kjole og shorts), turklær fra getinspired og kjole, jumpsuits og koseklær fra bubbleroom i dag :hilarious: opsi
 
Kappahl har 25% på et helt kjøp i dag, ypperlig mulighet til å kjøpe gravidklær der!
 
Mamma-leggingsene jeg bestilte kom i posten i går, sååå behagelige å ha på istedet for vanlig leggings :joyful:
 
Jeg er virkelig ingen fan av at Nordby Shoppingcenter ved Svinesundgrensa ligger øde da nordmenn ikke lenger får komme over å «Harry-handle», men idag var jeg sjeleglad for akkurat det.

Var på H&M for å handle mamma-klær. Var mest ute etter ei bukse, men det var salg på det meste, så for 863kr fikk jeg 3 bukser, 2 tights og 2 topper. Yeay! Og da var et par bukser ikke nedsatt. Resten halve prisen.
 
Jeg gikk jo litt bananas tidligere på shopping og har fått det meste, noe ble sendt i retur da det ble for smått (selv om jeg trodde at størrelsen skulle holde ei stund):hilarious: menmen. Jeg bestilte iallefal to jumpsuits fra bubbleroom som heter simone kimono sleeve, jeg elsker jumpsuits og disse var superdigge! Perfekt for en voksende mage :joyful:
 
Back
Topp