Mammaklær

Zalando har mye fint og bra utvalg. Ser dem har en del kjoler for gravide med ammeåpning.. hva er greia med det egentlig? Er vel ferdig med magen når man skal amme?
Det tar en stund før magen forsvinner. Man kan bytte ut til mer trange klær etterhvert, men det er greit å ha noe man kan amme i de første ukene også ;)

hvilken uke er dere i, dere som allerede har mage osv? Jeg gleder meg så til litt mage, men er bare 4+6 ca... er andremann så håper den kommer fort.
Hvordan vet man hvilken størrelse man må ha i gravidbukse?
Jeg hadde arvet en sist og kjøpte aldri

Jeg håper å kunne bruke egne klær i noen mnd til. Fosteret stiger opp av bekkenet i uke 13 så enda lenge til jeg kan forvente mage.

Har noe fra HM og Mamalicious fra forrige gang. Kjøper nok noe nytt nå, siden jeg fikk på en helt annen årstid sist (herregud!! Jeg kan sikkert ikke ha på bunaden min på 17.mai :sorry::smiley-angry017) har sett mye fint på Asos og Zalando. Må liksom ha noe som er litt fint på jobb...

Har noe fra HM og Mamalicious fra forrige gang. Kjøper nok noe nytt nå, siden jeg fikk på en helt annen årstid sist (herregud!! Jeg kan sikkert ikke ha på bunaden min på 17.mai :sorry::smiley-angry017) har sett mye fint på Asos og Zalando. Må liksom ha noe som er litt fint på jobb...
Det med bunad tenkte jeg også på. Jeg har akkurat fått bestillt meg bunadscape og skal ta mål til den. :knegg: Og vi skal i to konfirmasjoner i mai :knegg: Blir sannsynligvis ikke i bunad.

Har pleid å ha så liten mage at mammaklær har vært uinteressant. Spent på om det blir likedan med nummer 4

I know!!! :yuck: Elsker bunaden min.
Når det er sagt kom jeg fint inn i den tre uker etter fødselen til storebroren. Så bunaden skal på i barnedåpen. Basta. :happy:
Har ikke brukt bunaden siden 2016 :( Storebror var limt til puppen i starten, så hadde ikke kjangs til å ha den på i dåpen hans. (Han var 6 uker) Og nå går jeg på bunadskurs for å lage ny skjorte :hungover: 2020 kanskje? :dead:

Mammaleggings fra HM BOR jeg i når jeg er gravid!

Det tar en stund før magen forsvinner. Man kan bytte ut til mer trange klær etterhvert, men det er greit å ha noe man kan amme i de første ukene også ;)
Jeg hadde samme mage som før fødsel rett etter fødselen var over, så det trenger ikke bli slik ;)

Jeg hadde samme mage som før fødsel rett etter fødselen var over, så det trenger ikke bli slik ;)
Det er veldig få som har det slik. For de fleste er det normalt å ha mage en stund etter fødsel også, som et mimimum gjennom renselses prosessen

Har sett floyd har mammaklær! Bare på nett tror jeg, men de hadde mye fint sist jeg sjekket. Kjekt om man skal noe man føler man må pynte seg litt opp i :)

Back
Topp