Takk for tipsHar sett floyd har mammaklær! Bare på nett tror jeg, men de hadde mye fint sist jeg sjekket. Kjekt om man skal noe man føler man må pynte seg litt opp i![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tipsHar sett floyd har mammaklær! Bare på nett tror jeg, men de hadde mye fint sist jeg sjekket. Kjekt om man skal noe man føler man må pynte seg litt opp i![]()
Har noe fra HM og Mamalicious fra forrige gang. Kjøper nok noe nytt nå, siden jeg fikk på en helt annen årstid sist (herregud!! Jeg kan sikkert ikke ha på bunaden min på 17.mai) har sett mye fint på Asos og Zalando. Må liksom ha noe som er litt fint på jobb...

Det var veldig lite og dårlig utvalg. Virker neste som de skal slutte med mammaklær og selger ut resteneSer di har salg på mammaklær hos Floyd nå
Det var veldig lite og dårlig utvalg. Virker neste som de skal slutte med mammaklær og selger ut restene![]()
men venter nok en stund til før jeg tør kjøpe mammaklærKunne tenkt meg noen bukser. De hadde bare 1 stk i størrelse 26Enig, men det var noen fine kjolermen venter nok en stund til før jeg tør kjøpe mammaklær
Jeg føler endelig at jeg fyller bhene mine fintEr det noen av dere som har skiftet bh-størrelse enda?
Mine er litt trange, og siden brystene er så ømme blir det ubehagelig. Har kjøpt en størrelse større som var mye bedre å ha på.
Jeg blir med på boikott , kan ikke se for meg 17.mai uten min elskede bunad.Åneeei... det med bunad har jeg ikke tenkt på! Kan vi skippe 17.mai neste år?
Elsker bunaden min![]()
Jeg blir med på boikott , kan ikke se for meg 17.mai uten min elskede bunad.