Mammaklær

Lillemor89

Blir kjent med forumet
Noen som har begynt med mammaklær? Når begynte dere isåfall? Jeg fikk låne ei mammabukse av ei bekjent, har nesten bodd i den siden helga :p tenkte jeg skulle å se idag om jeg fant noen fine bukser. Jeg har bare hatt ei nær venninne som har vært gravid, og hun brukte aldri mammaklær, hadde bare knappen i buksa åpen. Men jeg føler at jeg allerede må ha mammaklær :p er 22+1 idag.

Jeg bruker mammaklær spesielt bukser:-) har kjøpt ett par bukser på H&M;-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Måtte kjøpe mammabukse allerede i uke 13.... Og har kjøpt et par nye overdeler med bedre plass til magen :)

Har brukt mammabukser siden rundt uke 13... Nå bruker jeg også mammagensere. Kunne sikkert brukt de vanlige genserne mine, men syns de ligger mindre fint, og erfaringen fra forrige svangerskap er at de fort strekker seg nå som magen er større og dermed ikke blir fine når magen et borte igjen :) så har vært på shopping og kjøpt søte gravidgensere og gode mammabukser i dongeri. Er nesten kjipt å gå tilbake til vanlige bukser etterpå, for mammabuksene er så utrolig behagelige syns jeg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen som har begynt med mammaklær? Når begynte dere isåfall? Jeg fikk låne ei mammabukse av ei bekjent, har nesten bodd i den siden helga :p tenkte jeg skulle å se idag om jeg fant noen fine bukser. Jeg har bare hatt ei nær venninne som har vært gravid, og hun brukte aldri mammaklær, hadde bare knappen i buksa åpen. Men jeg føler at jeg allerede må ha mammaklær :p er 22+1 idag.

Syns ikke det et tidlig å bruke mammaklær i uke 22. Begynte med det i uke 16 første gang jeg var gravid :) tøyet skal jo være behagelig å gå i, og jeg liker ikke å gå med knappen åpen og glidelåsen nede og bare dra opp buksene som siger nedover ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Begynte i uke 14 med mammaklær :)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Ubehagelig med åpen knapp da? Og tenk om det synes? Jeg bruker sånn utvidelse til linningen, da blir buksa plutselig en mammabukse :D det blir jo nesten som å ha knappen åpen men bare at det er stoff innlegg under også.

Ellers har jeg noen mammaklær. Begynte vel allerede i uke 17 pga komfort :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Begynte eg me i veke 11 trur eg..:p Men mest fordi eg va tidli ute å bestilla på nettet, og fortsatte me mammabuksene sio dei e dritdigg å gå me!;) Tenkte eg sku bestilla meg nåken gensera og ein kjole no snart.. For no tar magen heilt av om dagen!:p elske mammakle! :-D

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Begynte med mammabukse rundt uke 15 tror jeg, da var magen begynt å komme såpass at det var det mest behagelige:) Bruker stort sett til daglig vanlige, litt lange singletter/topper med cardigan over, ikke spesielle mammatopper:) Men har kjøpt noen få mammakjoler også:)

Sent from my iPad using BV Forum

Begynte rundt uke 15, tror jeg. Til vanlig bruker jeg bare jeans som er høye i livet, og det ble fort ubehagelig. Bruker litt vanlige overdeler fremdeles, men mest mammatopper.

Begynte litt med mammabukse i uke 16. Behagelig at det ikke klemmer på magen og blæra :p Ellers bruker jeg en del kjoler. :)

Kjøpte den første mammabuksa i uke 14, da klarte jeg ikke å ha knapper på magen lengre :)

Jeg synes mammaklær er så ubehagelige med at de skal gå over hele magen...får litt klaus av det merker jeg. Har heldigvis funnet bukser som er veldig fleksible i livet, så bruker de så lenge det går.

Jeg ble så kvalm når jeg brukte stramme jeans, så begynte med mammabukser rundt uke 15 :)

Jeg begynte med mammabukser allerede i uke 11- 12... Har ikke nubbesjans til å få på meg vanlige jeans, og det har jeg ikke hatt på maaange uker;)

Jeg fant noen skikkelig gode mamma bukser på H&M! Denim, 249kr. Kjempe god stretch og så behagelige. Pga stretchen tenker jeg at de holder en stund selv om man muligens blir litt større flere steder enn akkurat rundt magen etterhvert..:) har klart meg fint med bukser med lavt liv til nå, da knappene går under magen. Men mamma buksene er jo så behagelige, kan ikke skjønne at jeg skal klare å gå tilbake til vanlige når lillemor er ute, hehe. 20 uker i dag :)

Sent from my iPad using BV Forum

Tror jeg begynte med mammabukse rundt uke 19-20. Hadde vel egentlig ikke trengt det da der ikke er noen mage. Men det strammet litt, og bedre å ha komfort enn å gå å føle det er ubehagelig å gå med bukser. HM har noen fantastisk gode ihvertfall. Men jeg måtte faktisk gå ned i str, så vet ikke om de er litt store i str?!

Back
Topp