Mammaklær.

Kjøpte meg mammatights som er kjempe god å ha på :) har også kjøpt ei dongeribukse på salg :) men den får ligge i skapet til de andre buksene ikke passer ;)

Alltid stas når klærne man har plutselig har blitt for store :D Jeg har på hennes i dag og kjøpte en mørk blå mammabukse som er smal hele veien ned (slim fit). Superfin og behagelig, anbefales!

Helt klart! :) Jeg er jo 5 kg mindre nå enn da jeg var på uker med prinsen :) Så det merkes jo :)

Syns HM har mange fine mammaklær :D

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Takler ikke mammabukser med det lange tøystoffet på magen! Sist jeg gikk gravid var det "inn" med tights så jeg gikk kun i det og tunika. Må vel bare prøve å finne mammabukse jeg liker da.
Jeg har samme problem! Finner virkelig ikke noen jeg liker, syns det er så ekkelt med det tøystoffet på magen og føler buksene bare siger. Kanskje jeg bare må gå over til kjoler og skjørt hehe!
Si fra om du plutselig finner noen gode mammabukser da :) :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har samme problem! Finner virkelig ikke noen jeg liker, syns det er så ekkelt med det tøystoffet på magen og føler buksene bare siger. Kanskje jeg bare må gå over til kjoler og skjørt hehe!
Si fra om du plutselig finner noen gode mammabukser da :) :)

Syns ikke det stoffet over magen var behagelig før magen var STOR jeg! Nå som magen er så liten er det bare i veien..
Så fester bare strikk rundt knappen på buksa så lenge deg går:)

Syns ikke det stoffet over magen var behagelig før magen var STOR jeg! Nå som magen er så liten er det bare i veien..
Så fester bare strikk rundt knappen på buksa så lenge deg går:)
Ja, har gjort det på noe shortser når det var så varmt. Men syns buksene siger sånn jeg da. Hehe.. tror jeg bare får bruke skjørt og sånn til magen er litt større, så kanskje mammabuksene blir bedre da :)

Kjøpt for leeeeenge siden! :) Fikk jo mage med en gang joooo :)

Må snart kjøpe mammabukser, ubehagelig at noe strammer over magen.. Hvilke butikk har best utvalg i mammaklær? Og hvordan er størrelsene på buksene?

Prøvde mammabukser på HM i går. Eh, det var ikke særlig fint til meg... Tror jeg fortsetter med kjoler og skjørt og prøver mammabukser igjen når magen blir større!

♡Termin 20. februar ♡

Er det noen som har prøvd mammabukser fra andre butikker enn hm her? Tenkte meg på en liten shoppingrunde i morgen på jakt etter ny bukse og vil gjerne høre deres erfaringer:)

Fra mobil.

Back
Topp