Mammaklær.

rutha tutta

Glad i forumet
Noen her som har begynt med mammaklær ? Jeg kjøpte mine første mamma bukser i går :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jepp og er veldig deilig å slippe press på magen

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Fra vanlige bukser

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg begynte med mammaklær når jeg var 10-12 uker på vei. Det er godt :D

Godt det ikke bare er meg ja det er veldig deilig å slippe det presset:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har også begynt. Kjøpte på salg da jeg var i uke 7 (?), så har hatt et par bukser liggende en stund, og måtte kjøpe meg en ny mammashorts da det var så varmt forrige uke. Har heldigvis ikke behov for mammagensre helt ennå :P

Jeg har ikke kjøpt noen enda, men trenger snart en bukse. Foreløpig bruker jeg bare kjoler. Noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe helt smale jeans/bukser for mammaer? Mammabuksene jeg har kommet over er nemlig ikke det, og det vil jeg at de skal være.. :oops: Ser helst etter en mørk eller svart bukse

Ja det har jeg begynt å gå med for noen uker siden

Kjøpte to i går er 10+2 va utrulig deilig å ha på seg

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Har brukt mammaklær i flere uker nå :-) Hadde ikke annet valg gitt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Eeelsker mammabuksa og shortsen. Slipper at det strammer over den vindfulle magen ;) Har kjøpt inn noen topper og gensere, men har ikke behov for det enda da.

-iPhone appen-

Fikk tre bukser i posten i dag......Den ene va alt for stor dessverre....så d va litt kjedelig...

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke kjøpt noen enda, men trenger snart en bukse. Foreløpig bruker jeg bare kjoler. Noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe helt smale jeans/bukser for mammaer? Mammabuksene jeg har kommet over er nemlig ikke det, og det vil jeg at de skal være.. :oops: Ser helst etter en mørk eller svart bukse

Liker de slik jeg også- klarer bare ikke vide bukser i legg.. Fant på salg på HM (riktignok i Sverige) svart og smale :) var riktignok lite lurvete "hull" på ene låret, men vistes ikke så godt. Nydelig bukse til 150kr :) :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Har ikke kjøpt noe enda, men trenger snart mammabukser. Får på meg buksene jeg har, men det er ikke fint for å si det sånn:p

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Takler ikke mammabukser med det lange tøystoffet på magen! Sist jeg gikk gravid var det "inn" med tights så jeg gikk kun i det og tunika. Må vel bare prøve å finne mammabukse jeg liker da.

Måtte ta i bruk mammabukse da jeg var 6-7 uker.... Magen buler skikkelig, så bruker VIDE topper for å si det slik :)

Jeg har masse fra sist svangerskap, prøvde den minste av buksene i går. Den var ALT for stor!! Så må ut å shoppe nytt tror jeg :)

Jeg har masse fra sist svangerskap, prøvde den minste av buksene i går. Den var ALT for stor!! Så må ut å shoppe nytt tror jeg :)
Alltid stas når klærne man har plutselig har blitt for store :D Jeg har på hennes i dag og kjøpte en mørk blå mammabukse som er smal hele veien ned (slim fit). Superfin og behagelig, anbefales!

Har aldri trengt mammaklær og kommer nok ikke til å kjøpe det nå heller.
Går opp en str eller to i bukser det er det eneste.
Bruker for det meste kjoler/skjørt så da er det litt lettere.

Finnes masse deilige bomullskjoler og slike baggy bukser som en fint kan bruke som gravid.

Mer spent på vinterjakke. Blir å se ut som ei tønne :)

Back
Topp