Mammaklær

zilly

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Tyrkia har myyye bedre utvalg enn det man finner i norge.
De har så mange morsomme tskjorter og det er ikke vanskelig å finne klær som passer :)
Legger ved bilde av den jeg har på i dag og en annen morsom . Om noen vil ha andre som ligner så kan jeg sende herfra. Bare si ifra så kan jeg ta bilder av noen av de tskjortene de har her :)

Skal sende til fluffe snart ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1402578117653.jpg
    1402578117653.jpg
    29,1 KB · Visninger: 135
  • 1402578131635.jpg
    1402578131635.jpg
    73,5 KB · Visninger: 133
Søteste Inkilinki min! ♡♡ fins masse fine mammaklær der ja!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så fine!! Den siste va bare knalltøff!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

de koster svimlende 30-40 kr :P
saa prisen er heller ikke helt norsk :)

skal finne noen fine til deg fluffe :)

Åh! Misunnelig! Skulle gjerne hatt gravidkjole/skjørt til høsten - til en ok pris. Kanskje jeg får dra til Tyrkia ;)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Åååå.... Så søte :)

Ja, synes det er utrolig dårlig utvalg her i Norge. Synes alltid det har vært det, og gjerne når jeg er gravid :P

Hei! Skal til alanya/oba om en drøy uke, og lurer på i hvilke butikker jeg finner mammaklær? Har du noen navn/adresser? :)

Vi reiser til Side 31.aug, noen butikker der? :P vi skal bo på all inclusive da, så vet ikke hvor mye vi drar ut.. Skal en tur til Alanya og besøke mannens farmor, hun bor der mesteparten av året.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Hei! Skal til alanya/oba om en drøy uke, og lurer på i hvilke butikker jeg finner mammaklær? Har du noen navn/adresser? :)

Send meg en pm. Så kan vi treffes så kan jeg vise deg på kartet :)

venter på januarbaby :)

Vi reiser til Side 31.aug, noen butikker der? :P vi skal bo på all inclusive da, så vet ikke hvor mye vi drar ut.. Skal en tur til Alanya og besøke mannens farmor, hun bor der mesteparten av året.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Jeg er ikke kjent i side. Så aner ikke. Men si ifra om du vil jeg skal gi deg info om alanya

venter på januarbaby :)

Heldiggris:D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Back
Topp