Mammabukser...

Har samme dritet fra hm jeg også:mad: Har gitt opp å finne noen som sitter der de skal..

Sniker fra juni. Jeg har en bukse fra boob, og den er veldig god. Det de har den på babyshop.

Jeg har to fra HM foreløpig men må få kjøpt meg flere! Har vært og sett litt men alle mammabuksene jeg har funnet har vært i str 34:( jeg trenger 38... Er det så vanlig med 34 i bukser? :o baff

Jeg har to fra HM foreløpig men må få kjøpt meg flere! Har vært og sett litt men alle mammabuksene jeg har funnet har vært i str 34:( jeg trenger 38... Er det så vanlig med 34 i bukser? :o baff

Jeg har bestilt alle mine bukser og basis mamma topper fra HM på nett da det virker som de konstant er utsolgt for de størrelsene jeg skal ha. Det var rask levering begge gangene så kan anbefale det hvis du allerede vet hvilken str du skal ha ;)

Var på Hm her en dag i ren desperasjon da jeg trengte en en litt ok fin mammabukse, selv om jeg vet de siger. Og nesten ALLE str var i 34!!!! Dette gjaldt minst 5 ulike modeller, ingen i str 38 og oppover... :( endte til slutt opp med en sånn heldrakt dom var var helt okei faktisk... Jumpsuit? :p

Har tre stk fra hennes.. Alle er ganske ulike i fasong. Den ene bare siger ned, en sånn man ikke kan ha belte på!

Kjøpte meg en løs og ledig bukse fra Pulz i går med strikk i livet. Så god, kan brukes både nå og etterpå. Anbefales :)
Også er den tynn, så blir deilig fremover nå som det blir varmere.

Kjøpte meg en løs og ledig bukse fra Pulz i går med strikk i livet. Så god, kan brukes både nå og etterpå. Anbefales :)
Også er den tynn, så blir deilig fremover nå som det blir varmere.

Hørtes digg ut! :)
Vil også ha en som er litt løs..begynner å bli stramt med det meste nå :p

Var på Hm her en dag i ren desperasjon da jeg trengte en en litt ok fin mammabukse, selv om jeg vet de siger. Og nesten ALLE str var i 34!!!! Dette gjaldt minst 5 ulike modeller, ingen i str 38 og oppover... :( endte til slutt opp med en sånn heldrakt dom var var helt okei faktisk... Jumpsuit? :p
Samme med h&m her jeg bor. Det er enten str 34 eller 44. Ingenting imellom :/ Og så er utvalget elendig i utgangspunktet! Prøver å finne en fin kjole til konfirmasjon og 17. mai, men det er ikke lett å finne!

Back
Topp