Mammabukser...

scully

Glad i forumet
Augustlykke 2015
..med god stretch, som ikkje siger! Finnast det?
Har fleire frå HM, men går berre og dreg dei opp heile dagane :-(

Vet ikke jeg for strikket i de 2 mamma buksene jeg har er litt stort så derfor sklir det ned... men er det selv buksa eller strikket over magen som sklir?

Den fra hm som man kan bruke belte til funker :p viktig å se etter om man kan ha belte i den :) selvom det ikke er så fryktelig behagelig da :(

Heile buksa sklir ned ja. Synest det blir så ekkelt med belte, får meir kynnarar dersom det strammar over magen. Og så har eg fått litt ekstra rundt hoftene, så det blir eit slikt vakkert søkk der om eg har belte på :-p Må ha vid genser da i alle fall ;)

Her funker det best med vanlige bukser. Særlig de med mye stretch som Gina tricot, bikbok og Cubus. Er fortsatt på str. Xs, 34/36, men tipper jeg bare går opp en størrelse når jeg trenger det. De sitter fortsatt veldig godt :)

Her funker det best med vanlige bukser. Særlig de med mye stretch som Gina tricot, bikbok og Cubus. Er fortsatt på str. Xs, 34/36, men tipper jeg bare går opp en størrelse når jeg trenger det. De sitter fortsatt veldig godt :)

Jeg hadde ikke fått lukket buksa med den magen jeg har fått uansett om jeg går opp 2 str haha :P

Heile buksa sklir ned ja. Synest det blir så ekkelt med belte, får meir kynnarar dersom det strammar over magen. Og så har eg fått litt ekstra rundt hoftene, så det blir eit slikt vakkert søkk der om eg har belte på :-p Må ha vid genser da i alle fall ;)

Ja den skjønner jeg. Men har ikke lindex også mammaklær? For det hadde jo evt gått ann å prøve bukse derfra kanskje?

Vanlige stretchbukser får eg ikkje igjen over magen..hehe

Ja den skjønner jeg. Men har ikke lindex også mammaklær? For det hadde jo evt gått ann å prøve bukse derfra kanskje?

Lindex har kun på nett :(

Får gå over til tights og joggis ;-)

Vanlige stretchbukser får eg ikkje igjen over magen..hehe

Lindex har kun på nett :(

Får gå over til tights og joggis ;-)

Det var jo dumt da..

Det er jo en mulighet, eller kjoler :) Når jeg gikk med frøkna gikk jeg bare med joggebukse men det kan jeg ikke denne gangen da den ene arbeidsplassen min sier vi ikke får gå med joggebukse.

Bruker fortsatt vanlige bukser, som f.eks. fra bikbok - i merket "never denim" de har veldig god stretch i seg! :) Har ikke kjøpt mammabukse enda, men anbefaler virkelig stretch buksene på det varmeste. De sitter behagelig på :)

Går og drar opp mine HM bukser jeg å, Guri så irriterende :shifty:

Går og drar opp mine HM bukser jeg å, Guri så irriterende :shifty:
Samme her, de er dritt!!! :p jeg bruker nå vanlige jeans men har glidelåsen åpen og må derfor ha en veldig lang topp ;) så ikke jeg skal flashe trusa :p fungerer også med bukser som er veldig lave i livet,

Gler meg allerede til å få igjen kroppen min!!!! Rompa har jo blitt større enn Kim Kardashian sin.. Men det er et kapittel for seg selv

Sniker fra april. Jeg også sliter med hm sine, men arvet en bukse fra svigerinna mi som jeg har bodd i! Den sklir ikke ned. Aner ikke om den er mulig å få tak i, men tok bilde av lappen. Det som er så genialt med den er at den har en ekstra strikk i livet med knappehull hvor man kan stramme inn under magen i tillegg til at passformen er kjempegod!

Vedlegg

• 1428229081554.jpg
    1428229081554.jpg
    49,5 KB · Visninger: 56
Hva med de vide stoffbuksene? Selv eeeelsker jeg haremsbukser :) Både gravid og ikke gravid.

Back
Topp