Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her funker det best med vanlige bukser. Særlig de med mye stretch som Gina tricot, bikbok og Cubus. Er fortsatt på str. Xs, 34/36, men tipper jeg bare går opp en størrelse når jeg trenger det. De sitter fortsatt veldig godt
Heile buksa sklir ned ja. Synest det blir så ekkelt med belte, får meir kynnarar dersom det strammar over magen. Og så har eg fått litt ekstra rundt hoftene, så det blir eit slikt vakkert søkk der om eg har belte på Må ha vid genser da i alle fall
Jeg hadde ikke fått lukket buksa med den magen jeg har fått uansett om jeg går opp 2 str haha
Ja den skjønner jeg. Men har ikke lindex også mammaklær? For det hadde jo evt gått ann å prøve bukse derfra kanskje?
Lenge leve gravid tightsen
Haha, jeg har lurt på flere ganger hvordan jeg skal klare å gå med normale tights etter graviditeten
Vanlige stretchbukser får eg ikkje igjen over magen..hehe
Lindex har kun på nett
Får gå over til tights og joggis ;-)
Samme her :-(..med god stretch, som ikkje siger! Finnast det?
Har fleire frå HM, men går berre og dreg dei opp heile dagane :-(
Samme her, de er dritt!!! jeg bruker nå vanlige jeans men har glidelåsen åpen og må derfor ha en veldig lang topp så ikke jeg skal flashe trusa fungerer også med bukser som er veldig lave i livet,Går og drar opp mine HM bukser jeg å, Guri så irriterende