Mammabukser

Junibaby2015

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Hei!

Noen som har peiling på hvor man kan få tak i hvite mammabukser? Trenger til uniform på jobb, og leverandøren vår er tom for alle størrelser fra 38 til 44...og 36 blir for smått. Har prøvd H&M, Lindex osv., og også på nettet. Noen tips? Skal helst være "vanlige" bukser og ikke type joggebukser el.l. Håper noen kan hjelpe :)

I topp tråder ligger en link med forskjellige mammaklær sider. Prøv å søk litt rundt der.

Hvit tights da, går det bra? Vi har det på h&m hvertfall, men ikke hvite jeans desverre..
Hvitt skjørt evt?

I topp tråder ligger en link med forskjellige mammaklær sider. Prøv å søk litt rundt der.

Har prøvd en del av dem tidligere, sjekker om det er kommet noen nye :)

Hvit tights da, går det bra? Vi har det på h&m hvertfall, men ikke hvite jeans desverre..
Hvitt skjørt evt?

Dessverre, jeg jobber på apotek så det må være så likt de andre uniformsbuksene som mulig. Får kikke videre. Takk for svar :)

Sniker fra Juli, så er nok lenge til jeg trenger sånt :) men hva med denne?

http://m.asos.com/mt/www.asos.com/A...otalstyles=126&gridsize=3&un_jtt_v_frompage=1

Er på mobil, så ikke sikkert at du får opp linken :) du finner den iallefall på asos.no - maternity. Den er på tilbud til og med!

Den var flott! De har den dessverre ikke inne i min størrelse (38), men den skal jeg jammen meg følge med på. Satt på asos på mobilen tidligere, men fant ikke akkurat den der. Tusen takk! :D :)

Sjekk ut modellen Funk på Bik Bok. Mine gravide venninner bruker den modellen :) Kanskje de har den i hvit?

Sjekk ut modellen Funk på Bik Bok. Mine gravide venninner bruker den modellen :) Kanskje de har den i hvit?

Takk for tips! Jeg finner den ikke i hvit på nettet, men skal høre med en av butikkene deres i nærheten :)

Har du hvert inne på Praxis.no?? Der har dem hvite mammabukser som er beregnet for helsepersonell.

Nei, den siden har jeg aldri hørt om. Tusen takk! Der har de hvite bukser :D Og de er billigere enn dem vi ellers får tak i :)

Back
Topp