Mammabukser

Da fikk jeg endelig kjøpt inn et par mammabukser. Merker det er på tide nå. Har nesten aldri knappen igjen i mine vanlige bukser. :p Hehe.
Blir rart å begynne å gå med de, men. Blir vel vant med det også. ;)

Fant bare en type jeg likte på H&M, så kjøpte 2 av den. Skulle gjerne hatt litt forskjellig da... Liker ikke slim fit. Bootcut - high waist er min favoritt.

Har noen forslag til andre butikker som selger sånne type bukser? :)
 
Jeg kjøpte også på hm i dag. En grå en. Skulle helst ha prøvd den i en mindre størrelse, men det hadde dem ikke. Den satt pent (og behagelig ;)) nå, bare håper den ikke utvider seg (raskere enn meg :p). Sist kjøpte jeg på Svangerskapet i Kirkeveien i Oslo, men veit ikke andre fysiske butikker som har no særlig mammatøy. Ser mye fint på nettet, men vegrer meg for å kjøpe uprøvd - selv om det kan returneres.
 
Jeg liker heller ikke å kjøpe klær på nettet. Selv om det kan returneres. Pleier som regel å måtte returnere det. Hehe. Og då finner jeg jo riktig størrelse og modell til slutt, da... Kanskje jeg bare må nå. :p
 
Synes buksene fra HM sklir fort ned, men har funnet noe jeg kan bruke. Handler nok litt fra nettet etterhvert, og satser på kjoler fremover.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har bodd i en mammatighs og joggebukser en stund nå...kanskje på tide eg går en tur på shopping :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Dere som har mamma bukser, hvordan er egentlig den følelsen med å ha strikken helt oppover magen? Jeg har alltid low cut waist da jeg føler at navlen min har klaustrofobi, dvs jeg takler ikke bukser som går over navlen. Ser av designet på mamma bukser at det må jeg bare lære meg å takle..:s

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app
 
Dere som har mamma bukser, hvordan er egentlig den følelsen med å ha strikken helt oppover magen? Jeg har alltid low cut waist da jeg føler at navlen min har klaustrofobi, dvs jeg takler ikke bukser som går over navlen. Ser av designet på mamma bukser at det må jeg bare lære meg å takle..:s

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app
Jeg synes det er veldig behagelig. Føler det beskytter magen litt, og at buksene sitter bedre på da.
 
Fikk mine mammabukser fra Asos i dag :) ikke store utvalget, siden jeg ikke tok sjansen på å bestille for over 200kr pr pakke. Så det ble ei bukse i grått, og den var perfekt for meg. Så bestilte jeg en mammatights i blå dongeri. Var ikke særlig fint, men bedre enn ingenting liksom. Kjøpte i str S, og den var som et TELT på meg. Hva i all verden…

Har også tenkt å bestille derfra, littt mer min stil enn andre jeg har sett.. men var de lange i føttene? Og lurte på hvilken modell du kjøpte? Tenkte å kjøpe en sånn skinny jeans som går til ankelen, synes de var så kule! jeg har veldig korte føtter da, så de blir som regel perfekt lengde til meg, hehe!
 
Kjøpte mine første mammabukser igår. Å herlighet så digg de er att gå i :) :smiley-bounce013 Kjøpte de før 199kr på h&m håper de holder seg like bra hele tiden.
 
Dere som har mamma bukser, hvordan er egentlig den følelsen med å ha strikken helt oppover magen? Jeg har alltid low cut waist da jeg føler at navlen min har klaustrofobi, dvs jeg takler ikke bukser som går over navlen. Ser av designet på mamma bukser at det må jeg bare lære meg å takle..:s

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

den jeg kjøpte på h&m igår var uten sånn høy strikk over magen. Det var som en helt vanlig low cut bukse, men med en strikk på var side fremme på magen som gjør att den tøyer seg før en voksende mage :) Den er kjempe god att ha på seg, rekommenderer den veldig. Og att den var så billig likte jeg og ;)
 
Fikk to nye tilskudd til mammabuksefamilien min i dag ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ellos har iallfall størrelse 48


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mammabukser er helt fantastisk! Jeg har 3 stk fra H&M, elsker de :) Og det er super deilig å ha de over magen syns jeg, varmer, beskytter og føles bare.. deilig :)
 
Har ikke mammabukse på meg men comfy-bukse. De har jo så mange fine rundt omkring nå:) På eks h&m, veromoda, vila.. de kan brukes etter svangerskapet og! :)
 
Har kjøpt mammabukser på Ellos for litt siden. Passa meg perfekt! Sååå behagelig å gå med :)
 
Back
Topp