Mammabukser

MoJo

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Mailykke 2018
Har noen begynt å bruke mammabukser? Jeg er snart 15 uker på vei og de vanlige buksene er skikkelig ubehagelige. Men magen viser ikke noe særlig... Burde jeg fått meg et par..?
 
Har noen begynt å bruke mammabukser? Jeg er snart 15 uker på vei og de vanlige buksene er skikkelig ubehagelige. Men magen viser ikke noe særlig... Burde jeg fått meg et par..?
Jeg går kun med mammabukser eller joggebukser, mest pga kvalmen og at det ikke er behagelig med noe som strammer


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har begynt å brukt mammabukser ;) bruker de jeg kjøpte til mitt første svangerskap foreløpig... De er fra HM og er kjempegode!! Elsker de ;)

Noen som har tips om hvor de selger gode mammabukser?
 
Har kjøpt noen par på HM. Veldig behagelige men de fleste har litt mye (og tykt) stoff oppover magen som kan være varmt og uvant å gå med...i tillegg til at magen ser større ut enn den er. Ville ikke vært foruten de likevel.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
mammabukse fra uke 23 her.P syns det ble ubehagelig med jeans selv om magen ikke har poppet ut før nå..
 
Mammabukser er gull verdt!! Løp og kjøp!! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har brukt mammabukser fra uke 7 eller noe jeg :p Men ja, nå i uke 18 er jeg helt avhengig av det. Får ikke på meg noen av mine eldre jeans. Har kjøpt et par fra mamalicious idag faktisk :) Håper å bli fornøyd! Zalando.no har mammaklær og så har de jo mammaavdeling på HM. Ikke så dyrt heller. Liker også å gå med tights og en litt penere tunika eller romslig genser. Det kan jeg jo bruke senere også. :D
 
Jeg har kjøpt min første mammabukse idag. Får nok på meg jeansen min, men de er ikke lenger behagelige. Kjøpte på HM, på salg. Egentlig 400kr, men betalte 150kr :) Så blir spennende å se om jeg blir fornøyd.
 
Her er magen såpass stor at mammabukse er eneste løsningen.

Synes mamalicious har veldig fine og behagelige mammabukser i forhold til f.eks H&M. H&M sine har en tendens til å skli ned *irriterende*.
 
Jeg har brukt mammabukse siden uke 15 ca. Nesten alle buksene mine har skjæring som går akkurat der lille kulen er begynt å komme så ble ubehagelig. Har bare en mammabukse, og bruker ellers mørke stretchy yoga (?) Bukser. Ser litt mer ordentlige ut enn vanlig joggebukse og veldig behagelig :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg starta rundt uke 12, kan ikke leve uten. Det er behagelig og ha klær som ikke strammer.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da veit jeg hva jeg skal handle til helga! ;)
 
Jepp, allerede brukt i et par-tre uker. Er i uke 17 nå:) Gravidbukser er det diggeste som finnes!! ;)
Har bare kjøpt på hm jeg. De er ikke så dyre, og gidder ikke kjøpe noe som er dyrt når jeg allikevel bare skal bruke de i fem mnd'er til :)
 
Gleder meg til å begynne å bruke mammabukser, finnes ikke noe som er mer behagelig :) foreløpig får jeg på meg de vanlige buksene, men er nok ikke lenge til jeg må ut å shoppe litt :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kjøpte meg en gravidbukse, men den var alt for stor på magen. Kjøpte også en treningsbukse med bredt strikk, den brukes mye.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Starta med det rundt uke 10. Vondt med stramme bukser da og det gjorde ikke kvalmen noe bedre. Føltes veldig rart for forrige gang behøvde jeg ikke det før lenge etter uke 20 :) nå kan jeg ikke gå uten, magen er for stor - er 15+6 i dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg må til innkjøp av det nå. Er straks 17 uker og mine vanlige jeans er nå altfor stramme rundt magen.
 
Jeg fikk meg et par av samme grunn som deg :) funka ikke lengre med mine vanlige. Vil og kan ikke gå i joggebukse på jobb heller. Så i uke 16-17 begynte jeg! Sykt behagelig, men ikke de fineste akkurat :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp