Mammabuksee.

Funnyt

Betatt av forumet
Noen som hat måttet begynne med mammabukser enda? Får på meg buksene mine fint enda, men selv om de er passe så føles de trange

Har ikke prøvd buksene mine ;) bare gått i løse klær som snekkerbuksa og store kjoler .. Må skjule lille magen :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var faktisk på hm for å finne mammashorts da jeg ikke får igjen mine vanlige shorts. Men de var ikke noe fine, så har reist på ferie med treningsshorts, tights og kjoler. Vet faktisk ikke hva jeg skal finne på når jeg skal tilbake i jobb. Kan ikke forestille meg å sitte en hel dag i stramme jeans (uansett hvor mye strech de har), så må nok en tur tilbake på hm :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjøpte en mamma shorts før vi dro på ferie. Veldig glad for det, for buksen jeg reiste ned i er blitt fryktelig ubehagelig på. Kommer nok ikke til å bruke den igjen før i 2015 en gang ;-)

Jeg har på meg mammabukse på jobb nå, er for ubehagelig å gå i vanlige bukser..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Ikke ennå, men er nok ikke mange uker til mamma tøyet må frem :/

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Jeg har begynt å gå med det, men klarer fortsatt å gå med de vanlige buksene en stund til.. men det spørs litt på sammenhengen. Når jeg satt 8 timer i bil forrige tirsdag og igår, så var mammashorts et must ;)

Jeg brukser stortsett bukser med strikk i livet, så kommer nok ikke til å få noe problem med d første ;) brukt samme type buksene fra jeg var gravid med nr 1 :P

De vanlige buksene passer fint ennå, blir nok noen uker før mammabuksene må frem.

Sent from my iPad using BV Forum

Litt trang dongeri buksene; )

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Blir nok verst med arb.buksa når ferien er over :-/ Men sånn som formen er nå er det vel en stor mulighet for at jeg blir sykmeldt da, så da kan jeg fortsette å gå i store joggebukser ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke gjort det, men syns buksene er ubehagelige. Jeg har en del mammaklær fra sist, men dessverre har min svigerinne lånt dem og jeg vil ikke ringe henne før etter uke 12....

Merket i dag på jobb at de vanlig buksene ikke passer. Håper jeg får tak i gravid bukser snart. Hjemme er det kunn løst tøy.

Har ikke begynt enda nei, men har kjøpt tre stk. På salg ;) 230 kr for tre bukser! Superkupp!!

Driver å kikker etter et par behaglige mammabukser, ja. Har bare et par som passer nå (de jeg brukte før jeg gikk ned i vekt..) Jeg som trodde jeg ville være tynn en liten stund til.. :p

Termin 24.03.14 ❤️

Her er mammabukser i bruk, alt for oppblåst til at mine vanlige bukser passer eller er behagelig lenger.

Back
Topp