Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det stemmer jaMener og huske den 1. i måneden, kl 12.Men tror det stod på nettsiden tidligere, så kanskje det ikke gjelder denne måneden?
Hente den på barnas husOm man er heldig å vinne en slik boks, får man den tilsendt eller må man hente den en plass?
OkiHente den på barnas hus
<3 VinterPrinsesse <3
Vett du når i okt? Er jo i okt nå:/Nå er det ikke før i oktober![]()
15 oktober sa barnas hus da jeg klaget
Så bra at du fant det utHar liksom ikke stått noen ting der
![]()
Nei de har innrømmet "logistikk problemer" og har rett og slett stoppet hele boksen for å finne en løsning på at den er for vanskelig å få tak i og at folk får utdaterte produkter. De skal rett og slett revurdere hele løsningen fikk jeg beskjed om.
Jeg sendte en lang klagemail til samtlige samarbeidspartnere på den boksen etter å ha forsøkt i 4 måneder uten hell.
Man får enten bare teknisk feil eller prøv igjen. Det hjelper ikke å sitte klar når registreringen åpner engang.
Men jeg ble lovet at 15 oktober ville nye bokser bli sendt ut til lokasjonene og de skulle åpne for nye registreringer.
(men jeg tror det ikke før jeg får se det)
Supert om det fungerer, men sikkert ikke noe bra reklame for sponsorene når produktene er utgått. Jeg fikk et 2 mnd gammelt blad, og et gavekort som gikk ut dagen før jeg hentet boksen.Synd hvis de skal slutte med det, fordi det er jo et supert tilbud![]()
Synd hvis de skal slutte med det, fordi det er jo et supert tilbud![]()
Supert om det fungerer, men sikkert ikke noe bra reklame for sponsorene når produktene er utgått. Jeg fikk et 2 mnd gammelt blad, og et gavekort som gikk ut dagen før jeg hentet boksen.