Mammabox

Mimi87

Elsker forumet
Noen som vet akkuratt når den slippes? Går alltid glipp av den:P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mener og huske den 1. i måneden, kl 12. :) Men tror det stod på nettsiden tidligere, så kanskje det ikke gjelder denne måneden?

http://mammabox.no
Hvis ikke du rekker kl 12 nå så skriv mailen din åsså får du mail 30 min før neste mnd så blir du mindt på det:) var sånn jeg huska på min:)

<3 VinterPrinsesse <3

Om man er heldig å vinne en slik boks, får man den tilsendt eller må man hente den en plass?

Den kommer visst ikke før 15september står det nå :(

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Jeg så det samme nå klokka 12 :(
Det er så irriterende at de gjør det så vanskelig.

Er det ikke den første i hver mnd?

Så bra at du fant det ut :) Har liksom ikke stått noen ting der :(

Nei de har innrømmet "logistikk problemer" og har rett og slett stoppet hele boksen for å finne en løsning på at den er for vanskelig å få tak i og at folk får utdaterte produkter. De skal rett og slett revurdere hele løsningen fikk jeg beskjed om.

Jeg sendte en lang klagemail til samtlige samarbeidspartnere på den boksen etter å ha forsøkt i 4 måneder uten hell.
Man får enten bare teknisk feil eller prøv igjen. Det hjelper ikke å sitte klar når registreringen åpner engang.
Men jeg ble lovet at 15 oktober ville nye bokser bli sendt ut til lokasjonene og de skulle åpne for nye registreringer.

(men jeg tror det ikke før jeg får se det)

Nei de har innrømmet "logistikk problemer" og har rett og slett stoppet hele boksen for å finne en løsning på at den er for vanskelig å få tak i og at folk får utdaterte produkter. De skal rett og slett revurdere hele løsningen fikk jeg beskjed om.

Jeg sendte en lang klagemail til samtlige samarbeidspartnere på den boksen etter å ha forsøkt i 4 måneder uten hell.
Man får enten bare teknisk feil eller prøv igjen. Det hjelper ikke å sitte klar når registreringen åpner engang.
Men jeg ble lovet at 15 oktober ville nye bokser bli sendt ut til lokasjonene og de skulle åpne for nye registreringer.

(men jeg tror det ikke før jeg får se det)

Synd hvis de skal slutte med det, fordi det er jo et supert tilbud :(

Synd hvis de skal slutte med det, fordi det er jo et supert tilbud :(
Supert om det fungerer, men sikkert ikke noe bra reklame for sponsorene når produktene er utgått. Jeg fikk et 2 mnd gammelt blad, og et gavekort som gikk ut dagen før jeg hentet boksen.

Supert om det fungerer, men sikkert ikke noe bra reklame for sponsorene når produktene er utgått. Jeg fikk et 2 mnd gammelt blad, og et gavekort som gikk ut dagen før jeg hentet boksen.

Uff, nei sånn skal det ikke være. Er ikke akkurat bra reklame for sponsorene nei:rolleyes: Har ikke fått bestilt den mammaboxen fordi enten har det blitt borte og når jeg skulle prøve nå så har det vært problemer:( Kjedelig.

Back
Topp