Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me too... Men jeg orker ikke skinnyjeans og skjorter hjemme for å si det sliker av de kvalmingene som fikk på meg mine gammle klær dagen etter fødsel.
Me too... Men jeg orker ikke skinnyjeans og skjorter hjemme for å si det slik
Slakk bokse og singlet skal jeg ut på noe blir det helt likt + bh slår av og til på stortromma og tar på tights og en stor genser.
Går i joggebukser og ammesingleter fra H&M her... Bruker ikke BH, ville bare vært i veien! Jeg går ikke ut, egentlig, sitter bestandig å ammer, så er ikke noe problem med klær. Mannen min syns at jeg er fin uansett <3
Samme her!er av de kvalmingene som fikk på meg mine gammle klær dagen etter fødsel.
Utrolig hvor mye bare 5 kilo (for min del) har å si på passform og ikke-passer-i-det-hele-tattJeg kommer inn i mine bukser og jeans som jeg brukte før jeg ble gravid, men behagelig er det ikke! De sitter rimelig stramt. Og etter å ha gått i løssittende klær største del av svangerskapet måtte jeg kjøpe meg en bukse i 2 str større for at det skulle være behagelig. Ikke alle topper passer heller lenger. Har en hel del kg å gå ned.
Utrolig hvor mye bare 5 kilo (for min del) har å si på passform og ikke-passer-i-det-hele-tatt