Mammaantrekk

Hjemme er det stort sett joggebukse og tskjorte/singlett.
Når jeg er ute blant folk er det som regel dongri med topp/genser eller kjole - alt etter hva jeg skal :)
Var veldig heldig med å komme meg inn igjen i klærne rett etter fødsel :)

Slakk bokse og singlet :p skal jeg ut på noe blir det helt likt + bh :p slår av og til på stortromma og tar på tights og en stor genser.

Her går det i jogebukser og tights, har en del finere joggebukser som jeg kan bruke ute å, klarer fortsatt ikke å ha noe stramt over magen på grunn av ks som fortsatt er litt ømt. Ellers bruker jeg ammesingleter fra H&M med cardigan eller hettejakke over, eller skjorter med knapper så det blir lett å amme til alle tider ;)

Går i joggebukser og ammesingleter fra H&M her... Bruker ikke BH, ville bare vært i veien! :p Jeg går ikke ut, egentlig, sitter bestandig å ammer, så er ikke noe problem med klær. Mannen min syns at jeg er fin uansett <3

Handlet nye bukser på Cubus I går! Fantastisk å gå med dongeri igjen selv om de er litt større en det jeg brukte før. Men går fremdeles med gravidbukser også (syntes de er kjempe gode).
Av topper går det I ammetopper og vanlige singletter med cardigan eller hettegenser:-P

Bruker en del baggy bukser, ammesingletter og cardigans. Er møkkalei gravidklærne, så de er nå pakket bort. Hentet ned klærne mine fra loftet her om dagen og fikk greit på meg noen av dongeribuksene (ikke prøvd de strammeste :p) Bruker uansett behagelige klær hjemme, for sitter jo konstant med mini til brystet uansett.

Jeg kommer inn i mine bukser og jeans som jeg brukte før jeg ble gravid, men behagelig er det ikke! De sitter rimelig stramt. Og etter å ha gått i løssittende klær største del av svangerskapet måtte jeg kjøpe meg en bukse i 2 str større for at det skulle være behagelig. Ikke alle topper passer heller lenger. Har en hel del kg å gå ned.

Jeg kommer inn i mine bukser og jeans som jeg brukte før jeg ble gravid, men behagelig er det ikke! De sitter rimelig stramt. Og etter å ha gått i løssittende klær største del av svangerskapet måtte jeg kjøpe meg en bukse i 2 str større for at det skulle være behagelig. Ikke alle topper passer heller lenger. Har en hel del kg å gå ned.
Utrolig hvor mye bare 5 kilo (for min del) har å si på passform og ikke-passer-i-det-hele-tatt :-p

Utrolig hvor mye bare 5 kilo (for min del) har å si på passform og ikke-passer-i-det-hele-tatt :p

I følge vekten så er der kun 2 kg forskjell her. Men jeg har nok mistet en del muskler i løpet av svangerskapet så det tallet er nok ikke reelt :p

Back
Topp