Mammaantrekk

Rock Mommy

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Hvordan kler dere dere? :-) jeg for min del kommer ikke inn i mine elskede skinny jeans nå, så går mye i tights, og en mammabukse jeg brukte i starten av preggersen.

Prøver å være "fin" for meg selv og mannen, men er ikke så lett på dette nellomstadiet før jeg er på Startvekta!

Idag ble det treningstights, singlet og hettegenser.... :-p

Jeg synes også dette er vanskelig. Kjenner at jeg ikke vil gå i gravidbukser, men samtidig så passer jo ikke de vanlige buksene enda. I dag har jeg løs problemet med å kjøpe meg 2 bukser nye bukser. Hos Cubas fikk jeg 2 bukser til 500 kr! De har sikkert ikke all verdens kvalitet, men skal de også bare vare inntil jeg har fått av meg noen kg til! ;)

Ellers bruker jeg for det meste vanlige gensere med singlet under. Da kan jeg løfte genseren opp og singleten ned når jeg skal amme og jeg er fortsatt anstendig kledd! Amme klær er fint det også, men kjenner at jeg ikke gidder å kjøpe så mye.

Har en dongeribukse som passer, ellers er det sånne løse bukser i myk bomull. Singlet må jeg alltid ha, og en cardigan til eller genser.. stress når jeg skal amme for da må jeg kle av meg men :p Synes ammeklær er dyrt.

Kommer nå inn i mine gamle jean! Hurra :D Bruker ellers alt annet enn gravidklær (så lei etter 9mnd), det eneste mammarelaterte jeg bruker er ammebh :P Føler meg så mye freshere enn den første uken - mannen er visst fornøyd også :p

Har noen ammetopper men for det meste går det i litt løse tskjorter og topper - de få jeg får over puppene!;) Litt mer deprimerende på buksefronten da hoftene mine er det som ødelegger :/ var kjempestolt da magen er noenlunde på plass men hjelper lite når buksene stopper midt på lårene. Uvant for noen som aldri har hatt hofter. Så her går det i løse bomullsbukser, tights og skjørt.

Hjemme blir det mye joggebukse:rolleyes: Buksene mine passer, men strammer over magen, så bruker en gravidbukse enda. Kjøpt meg noen nye løse topper, så jeg skal føle meg litt fresh :)

Jeg synes også dette er vanskelig. Kjenner at jeg ikke vil gå i gravidbukser, men samtidig så passer jo ikke de vanlige buksene enda. I dag har jeg løs problemet med å kjøpe meg 2 bukser nye bukser. Hos Cubas fikk jeg 2 bukser til 500 kr! De har sikkert ikke all verdens kvalitet, men skal de også bare vare inntil jeg har fått av meg noen kg til! ;)

Ellers bruker jeg for det meste vanlige gensere med singlet under. Da kan jeg løfte genseren opp og singleten ned når jeg skal amme og jeg er fortsatt anstendig kledd! Amme klær er fint det også, men kjenner at jeg ikke gidder å kjøpe så mye.
Er også der med ammeklær, gidder ikke bruke penger på det, spess når dette er siste graviditet også :-)

Har noen ammetopper men for det meste går det i litt løse tskjorter og topper - de få jeg får over puppene!;) Litt mer deprimerende på buksefronten da hoftene mine er det som ødelegger :/ var kjempestolt da magen er noenlunde på plass men hjelper lite når buksene stopper midt på lårene. Uvant for noen som aldri har hatt hofter. Så her går det i løse bomullsbukser, tights og skjørt.
Har litt av preggershofter enda jeg og! Spanderte en ny bukse på meg selv som ikke var så dyr og i hakket større strl, fikk ikke over hoftene :-p

Stort sett bruker jeg jeans, singlet og en tynn genser eller topp. Jeg planla å få mange barn, så jeg handlet like så godt mye klær første gang. :p Har fremdeles igjen 3 jeans jeg kjøpte rett etter første fødsel, som er litt større enn min vanlige størrelse. :)

Har kjøpt meg to jeans til kr 199,- på HM (str 40.. bruker egentlig 34/36). Måtte bare ha noe som passet så lenge. Utover det går jeg i mine gamle gensere og skjorter. Noe er litt stramt over magen enda, men det får bare være. Hjemme er det singlet og joggebukser.

Bruker samme klær som før graviditeten, er 10 kg lettere nå, så buksene er litt videre i lårene enn før.

Her er jeg så møkklei joggebukser etter at det var det eneste jeg fikk på meg de siste to månedene av graviditeten, så jeg går i gravidjeansene som ble for små etterhvert :) De vanlige buksene mine må nok vente noen måneder til :P Har nesten ingen topper som passer fordi puppene er altfor store :confused: Nå går jeg i ammesingletter og store, vide gensere, men vil gjerne bruke klær med litt mer fasong snart, så jeg kommer nok til å investere i et par ammetopper i alle fall, hvis jeg finner noen jeg liker.

Er mye joggebukse + hettejakke.. Når jeg er så trøtt på morgenen så orket jeg ikke trang jeans og pynte meg. Kommer litt ann på im vi skal gå hjemme eller se folk ;) ammesingleter i 2pk fra H&M er et godt tips!

Back
Topp