Jeg må kjøpe meg mammabukser, blir gal av å hå i joggebukse, ingen av jeansen får jeg igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har ikke sjans til å lukke de gamle buksene, livmoren er like langt opp som navlen allerede, så jeg må nok ha noen flere bukser ganske kjapt. Har et par "slakkiser" der strikken er myk, men jeg er mest jeans-person
Salg på h&m i dag, fikk kjøpt masse t-skjorter (ikke mamma) som har god plass til voksende mage. En shorts, kosebukse og nydelig kjole ble også med hjem. 7 produkter for 600kr![]()
Kjøpte en super pakke brukt!beste buksa jeg har eid [emoji23][emoji23][emoji3] super slim fra hennes og Mauritz er favoritten!
![]()
Brukt er genialt [emoji4][emoji4]
Absoluttfikk en relativt stor pakke med både jeans , tightser og t shorter for 300! Så kan gjøre kupp !
![]()
Har kjøpt en gravidtights og en slim fit dongeribukse fra H&M. Deilig!!
Den shortsen har jeg også. ELSKER den!!http://m2.hm.com/m/no_no/productpage.0442786001.html har ei slik i str 36 i blå denim om noen vil kjøpe dener 38 til normalt , men tok sjangsen- fikk den på men tror nok den ikke blir brukt .
Selger den for 150(INK porto)send meg en melding her
![]()