Mamma klær

Jeg må kjøpe meg mammabukser, blir gal av å hå i joggebukse, ingen av jeansen får jeg igjen
 
Nå har jeg pakket vekk alle de gamle buksene til fordel for to mammabukser:hilarious: har ikke sjans til å lukke de gamle buksene, livmoren er like langt opp som navlen allerede, så jeg må nok ha noen flere bukser ganske kjapt. Har et par "slakkiser" der strikken er myk, men jeg er mest jeans-person:)
 
Deilig med sommer og varme så man kan gå i kjole... lettere å kle på seg da..
Jeg har kjøpt en mammabukse på HM, og det er nå den eneste buksa jeg kan bruke, så må vel få tak i hvertfall en til...
 
Jeg bruker foreløpig mine egne klær helt fint, men har ikke mage ennå heller :p sist begynte jeg ikke før ganske sent tror jeg :) Gleder meg!
 
Salg på h&m i dag, fikk kjøpt masse t-skjorter (ikke mamma) som har god plass til voksende mage. En shorts, kosebukse og nydelig kjole ble også med hjem. 7 produkter for 600kr :joyful:
 
Jeg har ikke kjøpt mammabukser enda, så det eneste jeg kan bruke er treningstights, helt magisk deilig å bruke :Heartred
 
Asså, hva skulle en gjort uten mammabukser??
Jeg fikk «hjelp» på HM i går. Jeg sa det var lite utvalg av topper i mammaavdelingen.
Damen mente at jeg kunne kjøpe alle slags type bluser i butikken. Korte foran og lange over stumpen.
........Yeah, right. Ser ut som jeg er 30 uker på vei, og jeg kan ikke kjøpe bluser som er korte foran.
Neih.. Blir nettkjøp her også [emoji111]️
 
Jeg har kjøpt et par bukser nå i og med at jeg fant litt på salg i dannmark, men klarer nok å komme inn i vanlige en stund til:) er 14 uker på vei.
 
Jeg har sett en del på nettet i forhold til hm sine bukser. Synes de ser veldig fine ut, men håper de sitter like bra som de ser ut. Jeg er vant med cubus sine bukser og de er fantastiske. Eneste er at cubus ikke har noe særlig mammaklær :(
 
Har kjøpet tre bukser brukt for 250,-. De blir ikke brukt enda siden vi er heldig med været og jeg bruker bare skjørt eller kjole foreløpig[emoji847][emoji1]
 
Dette er de første dagene jeg har begynt å merke at jeg begynner å bli mer omfavnsrik. Føler meg egentlig bare tjukkere :p Men må begynne å lete etter egende klær nå.

Jeg er 4 mnd på vei, er det da det er normalt å begynne å få litt mage?
 
Har kjøpt en gravidtights og en slim fit dongeribukse fra H&M. Deilig!!
 
Back
Topp