Mamma jakke!

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Noen som har en idè om hvor jeg kan kjøpe mamma-ytterjakke???
Har sett overalt, og foreløpig ser det ut som om jeg kommer til å fryse ihjel iløpet av høsten...[8|]
Er det seriøst ikke mulig å få tak i??[>:]
H&M har ikke...de hadde heller ikke planer om å ta inn slikt i år...[X(]
Fryser nå!!![&:]

Det lurer jeg også på, passer ingen av vinter jakkene mine heller.

Har lånt ei A forma kåpejakke av svigerinna mi. Den er fra Vero Moda i fjor... men sikkert andre butikkar som selger A forma kåper. Har plass til masse mage i den! Så skal bruke den fram til jul! Lykke til i jakten!

Mammaklær generelt i Norge er helt [:'(][:'(][:'(]  Og da spesielt vinterjakker for gravide.

Låne av mannen f.eks[:)]  Eller kjøpe stooor jakke.

ORIGINAL: HelloKittyen

Har lånt ei A forma kåpejakke av svigerinna mi. Den er fra Vero Moda i fjor... men sikkert andre butikkar som selger A forma kåper. Har plass til masse mage i den! Så skal bruke den fram til jul! Lykke til i jakten!

Thank u![:)]
Får prøve å gjennomsøke garderoben til mamma...[&:]

ORIGINAL: *Lykkelig82*

Mammaklær generelt i Norge er helt [:'(][:'(][:'(]  Og da spesielt vinterjakker for gravide.

So true!![:'(]
Har prøvd mannen sine jakker, men de er jo så formløse at jeg ser ut som en potetsekk![&:] Men finner jeg ikke noe annet så har jeg jo ikke noe valg...[:)]

Jeg har nettopp kjøpt en mammajakke på H&M! kjøpte den i går faktisk! :) 699,-

ORIGINAL: RonjaR

ORIGINAL: *Lykkelig82*

So true!![:'(]
Har prøvd mannen sine jakker, men de er jo så formløse at jeg ser ut som en potetsekk![&:] Men finner jeg ikke noe annet så har jeg jo ikke noe valg...[:)]

Er verdt å ta en titt på BB på HM ,og ellers også andre "klær for store damer" butikk  [;)]

Noen som har en idè om hvor jeg kan kjøpe mamma-ytterjakke???
Har sett overalt, og foreløpig ser det ut som om jeg kommer til å fryse ihjel iløpet av høsten...[8|]
Er det seriøst ikke mulig å få tak i??[>:]
H&M har ikke...de hadde heller ikke planer om å ta inn slikt i år...[X(]
Fryser nå!!![&:]

Begynner å bli kaldt nå ja, savner å få tak i noen gensere også jeg! Men jakke lurer jeg på om ikke jeg så noe av på ellos.no ikke helt 100% sikker på om d var der asså! Men fy for en pris da, men ser ut til at d får koste litt å ikke fryse[&:]

Ta gubben sin jakke, det gjorde jeg [:D]

Har kjøpt fleezejakke på polarn o pyret. Vindtett og litt vannmotstandig. Får også låne regnfrakk a-fasong hos mor...

Kjøpte en kjempefin mørkegrå høst/vinterjakke med plass til magen på mammashop i Bergen i dag. Har lett en stund jeg og og bare funnet sånn i 2000-klassen på Polarn og Pyret. Merket på den jeg kjøpte er mama-licious og den kostet 560 kr!!!
Klarer ikke å finne noe bilde av den... Men den er lang og har stramming nederst og under bysten. Den har hette med avtagbar pelskant. Midt i blinken!!
Prøv å søke på butikk som forhandler merket i nærheten av der du bor på mama-licious.com. Det kan jo hende du kan kontakte butikken jeg var i i Bergen og høre, de har nettbutikk og tror jeg. Den er helt vanlig i størrelsen og finnes i svart også. Lykke til!!

ORIGINAL: desemberbarn10

Kjøpte en kjempefin mørkegrå høst/vinterjakke med plass til magen på mammashop i Bergen i dag. Har lett en stund jeg og og bare funnet sånn i 2000-klassen på Polarn og Pyret. Merket på den jeg kjøpte er mama-licious og den kostet 560 kr!!!
Klarer ikke å finne noe bilde av den... Men den er lang og har stramming nederst og under bysten. Den har hette med avtagbar pelskant. Midt i blinken!!
Prøv å søke på butikk som forhandler merket i nærheten av der du bor på mama-licious.com. Det kan jo hende du kan kontakte butikken jeg var i i Bergen og høre, de har nettbutikk og tror jeg. Den er helt vanlig i størrelsen og finnes i svart også. Lykke til!!

Hvor i Bergen ligger denne butikken ??

Nettsiden har kart: http://www.mammashop.net/kontakt.html
Rett over for city-park under smørsbroen om du er kjent. 2-3 minutter gange fra torgalmenningen.
Super service og flotte mamma-klær i alle prisklasser. Fikk også masse hjelp med amme-bh-er. Anbefaler absolutt en visitt!

Hihi jeg letet etter det samme for ei stund tilbake[8D]

Trodde jeg gjorde en super deal når jeg kjøpte meg en Vero Moda jakke til 300kr noen uker tilbake.

Men prøvde den igjenn for noen dager siden, og jeg får den akkurat igjenn [8D]
Om du ikke er så alt for stor så vil den nok gå an, men for min del kan jeg sikkert bruke den igjenn i slutten på desember[8D][8D]

Ikke le da![8D][8D]

Den er kjempefin!![:D]

Jeg løsner snøre i midjen for og få den igjenn da hehe, men som dere ser så sitter den som et skudd akkuratt nå, så kommer nok ikke til og få brukt den når kulda setter inn[8D]

Heldigvis er jeg rimelig varmblodig for tiden, kan ikke huske sist jeg var kald lissom, sitter og halvsvetter hele dagene[8D]

Jeg har ei A-formet ullkåpejakke fra Vero Moda i fjor, og kjøpte nettopp ei kjempefin boblejakke på vero moda(da i noen str større), men denne hadde sånn belte en kunne ha over magen, ingenting stramt. Sikkelig deilig myk jakke. Satser på den kan brukes selv når jeg ikke er gravid[:D]

ORIGINAL: desemberbarn10

Ooohh...takk for svar!![:D] Fant nærmeste Mama-licious butikk i Tønsberg, og det er jo ikke sååå langt unna! Da reiser jeg dit og kikker ved første mulighet!

*Utspytta laban*: Den jakka var råfin!![:D] (og det var du også!![8D])
Skal se etter den neste gang jeg er i byen..håper de har store nok størrelser!![&:]
Tusen takk for at du gadd å legge inn bilder!! *smask*

*Utspytta laban*: Den jakka var råfin!![:D] (og det var du også!![8D])
Skal se etter den neste gang jeg er i byen..håper de har store nok størrelser!![&:]
Tusen takk for at du gadd å legge inn bilder!! *smask*

Hihi Takk takk[:)]

Jakka er skikkelig digg, og jeg syns selv den er dritfin da[:D]
Håper du finner den![:D]
*smask*

Back
Topp