Mamma jakke!

Jeg har kjøpt meg en Poncho..... Jakkenen min kan jeg bruke ennå, men syns at en Poncho kan kjekk å tre over seg nå på høsten ute og inne i vinter....

Ja,den jakka kledde du UtspyttaLaban 

Den finnes i kun XL på nettsiden dems nå,
men i brun Ronja [:)]

http://veromoda.bestsellershop.com/NO/jakker/bingo-jacket---bp-np-10/153665

Takk takk[:)]

Jakka jeg har på meg er ikke på nettsiden dems, ikke som jeg finner iallefall.
Den jeg har på meg er i mørkebrun,  i butikken her hadde de den i mørkebrun og sort[:)]

Ser på merkelappen at den heter "Carlton Jacket" [:)]

Kjøpte en gulll/brun jakke fra veromoda til 299.. fins i svart også.

har du sett på nettbutikken til h&m? de hadde en der trur jeg. hvis ikke jeg så feil.

Jeg kjøpte meg en lang vinterjakke på HM forrige lørdag som IKKE er mamma jakke. Den er sånn som kan bli megavid og du kan knyte den inn i livet. Den kostet 399,- I og med at det er kun 14 uker igjen av termin og vi ikke har verdens beste råd, så var det best å kjøpe en jakke jeg kan bruke både under svangerskapet og ETTER svangerskapet:)

De har en på Vero Moda som er A-formet...
Men, klart, magene begynner å bli store utover [8D]

Snille snille mannen min har kjøpt ny scooterjakke til meg, som kommer snart, og den holder en stund [;)]
Med mindre jeg vokser i rekordfart [8D]

Jeg har en mammajakke fra mamalicious, men den er kjøpt for to år siden. Tykk og varm, og holder fint denne vinteren også.[:)] Husker ikke nøyaktig hvor jeg kjøpte den, men det var i en av de norske internettbutikkene med mammaklær.

Ellos har en del store og fine jakker [:D]
Jeg vurderer å bestille en derifra.... [:)]

Jeg har flere A-formede jakker som jeg ikke bruker.
Si ifra hvis noen vil kjøpe de for en billig penge[:)] Str. L på de fleste.
Jeg har igrunn altfor mye jakker, så jeg skal nok klare finne noe som passer[;)]

Back
Topp