Mamma for første gang <3

Takk for svar dere![emoji2] skjønner at den kan gå når som helst, så ikke sikkert jeg opplever at den går før ting starter å skje.
Liker å sove i min fødselsdrakt om natta, men har vært så usikker på om jeg bør sove med truse og bind fremover så jeg kan følge med på ting som evt kommer ut. Det er bare så digg å få lufta litt der nede[emoji85]

Går bare og venter på at ting skal skje! Tiden går så innmari sakte! [emoji33][emoji33]

Slimproppen min gikk sammen med vannet, etter relativt mange timer med rier. Så aldri noe til den før midt inni fødselen :) Så spennende å følge med dagboka di nå! :D

Ååå tenk at du har blitt mamma[emoji173]️ det er så koselig![emoji173]️

God jul! :-) Skjønner godt at det går sakte nå, spesielt når du er så nære termin! :woot: Tenk nå er hun her snart:love017 Bra at dere dro hjem så du fikk hvilt, tror de stakkars kroppene våre trenger litt ekstra pause for tiden:p
Har dere mye planer resten av jula? :-)

God jul! :-) Skjønner godt at det går sakte nå, spesielt når du er så nære termin! :woot: Tenk nå er hun her snart:love017 Bra at dere dro hjem så du fikk hvilt, tror de stakkars kroppene våre trenger litt ekstra pause for tiden:p
Har dere mye planer resten av jula? :-)

God jul[emoji173]️

Det er helt sikkert. Klarer såvidt tur på nærmeste butikk (1min unna) uten å måtte stoppe opp pga kramper i rygg og diverse [emoji28]
Føler meg trygg på at vi kan være ekstra «late» denne romjula med god samvittighet[emoji5]

Vi har kun planer på nyttårsaften. Tar en dag av gangen nå og det kjenner jeg er helt Ok [emoji5] selv om jeg skulle gjerne fylt dagene med masse å gjøre så tiden går fortere.

God jul[emoji173]️

Det er helt sikkert. Klarer såvidt tur på nærmeste butikk (1min unna) uten å måtte stoppe opp pga kramper i rygg og diverse [emoji28]
Føler meg trygg på at vi kan være ekstra «late» denne romjula med god samvittighet[emoji5]

Vi har kun planer på nyttårsaften. Tar en dag av gangen nå og det kjenner jeg er helt Ok [emoji5] selv om jeg skulle gjerne fylt dagene med masse å gjøre så tiden går fortere.
Uff det hørtes ikke godt ut! Tenker og vi kan ha god samvittighet ja;) her har det vært serie og sofa hele dagen i dag :joyful:
Hørtes veldig deilig ut å ikke ha så mye planer :-)

Siste kontroll i dag og lille har fremdeles ikke festa seg. Hun ligger fortsatt høyt oppe. Så det spørs om hun kommer seg ned før ting skjer.

Har fått en del vann i kroppen den siste tiden. Slitsomt når ben og armer hovner opp[emoji85] Ellers merker jeg noen modningstegn, eller det jeg tror er kroppen som forbereder seg hvertfall:
-menssmerter i magen og murringer i ryggen kommer nå og da. Hadde en del i natt.
-slet litt med treg mage en periode, men det har blitt bedre nå heldigvis. Ser for meg at det kan være et godt tegn. Kan ikke være noe særlig å være forstoppa under fødselen.
- økt vann i kroppen. JM sa det var et tegn på at det nærmer seg slutten.
- får lettere kynnere.

Siste kontroll i dag og lille har fremdeles ikke festa seg. Hun ligger fortsatt høyt oppe. Så det spørs om hun kommer seg ned før ting skjer.

Har fått en del vann i kroppen den siste tiden. Slitsomt når ben og armer hovner opp[emoji85] Ellers merker jeg noen modningstegn, eller det jeg tror er kroppen som forbereder seg hvertfall:
-menssmerter i magen og murringer i ryggen kommer nå og da. Hadde en del i natt.
-slet litt med treg mage en periode, men det har blitt bedre nå heldigvis. Ser for meg at det kan være et godt tegn. Kan ikke være noe særlig å være forstoppa under fødselen.
- får lettere kynnere.
Spennende med modningstegn,Nå er det ikke lenge til termin for deg! :-)
Kjenner meg så igjen i hovne ben og armer. Det har virkelig endret seg nå mot slutten!

- får lettere kynnere.
Spennende med modningstegn! :) Gjør de noe spesielt dersom hun ikke er festet til termin? Eller gjør det ikke så mye?

Spennende med modningstegn,Nå er det ikke lenge til termin for deg! :-)
Kjenner meg så igjen i hovne ben og armer. Det har virkelig endret seg nå mot slutten!

Under en uke igjen[emoji33]

Til deg og ja! Uff, armene mine sovner av det[emoji51] gleder meg til å bli kvitt det[emoji16]

Spennende med modningstegn! :) Gjør de noe spesielt dersom hun ikke er festet til termin? Eller gjør det ikke så mye?

Nei. Det er noen som ikke fester seg før fødselen er i gang. Men hadde håpet at hun ville ha kommet seg litt ned i bekkenet hvertfall, men nei da. Hun svømmer rundt i altfor mye fostervann [emoji28] hun har visst god plass sa JM.

Nei. Det er noen som ikke fester seg før fødselen er i gang. Men hadde håpet at hun ville ha kommet seg litt ned i bekkenet hvertfall, men nei da. Hun svømmer rundt i altfor mye fostervann [emoji28] hun har visst god plass sa JM.
Koser seg der inne med god plass da ;)

Ja[emoji28] bare hun ikke koser seg for mye og velger å bruke lang tid på å komme ut[emoji4] Det blir slitsomt for a mor[emoji23]
Hehe, ja det var det da :P Kommer nok når hun er klar :)

- får lettere kynnere.
Lillegutt her lå også høyt og hadde ikke festet seg når fødselen startet. Men når jeg var på kontroll kort tid etter riene hadde begynt å ta seg opp så kjente de hodet hans godt nede :) (Det var ikke derfor det ble akutt ks). :)

Veldig spennende tid framover nå, plutselig har du lille i armene! :) Godt nyttår ❤️

Lillegutt her lå også høyt og hadde ikke festet seg når fødselen startet. Men når jeg var på kontroll kort tid etter riene hadde begynt å ta seg opp så kjente de hodet hans godt nede :) (Det var ikke derfor det ble akutt ks). :)

Veldig spennende tid framover nå, plutselig har du lille i armene! :) Godt nyttår [emoji173]️

Så godt å høre! [emoji5] Tenker mye på at hun kan komme seg litt ned snart, men det er jo ikke sikkert det skjer før riene setter igang.
Ja, veldig spennende![emoji2] venter på at det skal skje hele tiden[emoji16]

Godt nyttår til deg og [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

40+0!

99,3% av graviditeten har passert. Jeg har tydeligvis glemt av tålmodigheten min i 2017, for nå er jeg så utålmodig at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg[emoji85]
Med vondt bekken og rygg føler jeg meg låst hjemme om dagen. Får ikke akkurat gjort så mye. Det gjør at tiden bare går enda saktere.
Fortsatt mye vann i kroppen. Armene og henda gjør vondt til tider[emoji45] skikkelig ubehagelig. Gleder meg til det gir seg.

Det er så sykt spennende at vi har kommet inn i januar nå! [emoji119][emoji2] blir så artig å følge med her inne[emoji173]️

Gratulerer med uke 40! Håper bekkenet stabiliserer seg og at du får slappe av de siste dagene før fødsel :)
Lykke til når det skjer! :)

Ja nå er det virkelig nedtelling! :D
Jeg også har låst meg inne siste dagene. I går satt jeg bare i sofaen hele dagen pga smerter i kne og føtter. Mamma sier hun ser magen har vokst bare på en uke [emoji44]

Back
Topp