Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
Ute gjør ingenting uansett, inne ville jeg brukt oljemaling, men med maske. Dette pga vannmaling avgasser mye lenger enn olje. Dermed farlig lenge..
ORIGINAL: mimsen
ORIGINAL: Sicily
Ute gjør ingenting uansett, inne ville jeg brukt oljemaling, men med maske. Dette pga vannmaling avgasser mye lenger enn olje. Dermed farlig lenge..
må bare tilføye at der finns vannmaling som ikke avgasser i det hele tatt, og at vi fikk beskjed at olje maling er på tur ut av markedet fordi det er så helsefarlig[;)] skal også finnes en vannmaling som heter baby safe, som er trygg å bruke.
ORIGINAL: Lillepusen
Har hørt at hverken olje eller akryl er greit å male med når man er gravid. Men det finnes jo sånne masker (ser ut som små gassmasker, hehe) som skal kunne brukes og da er det visst greit. Sånne støvmasker har ingen effekt.
Er jo ute, så det er sikkert ikke like farlig som inne, men man blir jo stående og puste inn kjemikalene/gassene... så jeg ville holdt meg unna jeg! Og heller latt mannen ta over jobben. [;)]