Malin

ORIGINAL: Trone

Håper Malin sover enda! :)

Det gjorde hun og eg fekk sovna rundt 2.30 ca [:)] Men hun vekte meg første gang rundt 7 og etter det småduppa eg kun, måtte opp 7.30 *lettere hodepine og trøtt* Men Malin er sulten trur eg, men klare ikkje helt våkne, så da kan eg pumpa meg i mens [:D]

så bra det ble noe søvn på deg da:) prøvd å holde hu litt våken om kvelden? det funker på hu av mi så hu sover lengre i strekk... men er nok litt andeledes med tanke på at eg gir kunn mme.

Beybin Hun var våken frå 18 til 2 [&o][&o] Men hun er mykje våken på dag også. Hun får litt mme, for å vere sikker på at hun er mett [:)]

Då har Malin hatt eit lite økedøgn trur eg. Hun spiste 8, 9 og 10.30. Hun fekk då MM i flaske, så veit at hun vart mett til kvart måltid. No har hun sovet i vel 30minutter, trur hun knystet litt, så kan vere hu vakner. *springeutåfiksemat*

Malin vekket meg 06.00 i dag, no har hun vore våken sida 13.00 men ikkje pokker om hun skal sove. Eg er stuptrøtt, for kvar gang eg har lagt meg, så har hun vore sulten...... Hun er trøtt også, men vil ikkje sova. Spiste nett 100ml MME, så sovna hun, eg la hun ned, då vakna hun og ville ha mat[:-][:-]

Pappaen hennes? Jo han sover[&o][&o] Eg vil jo gjerne amme men er fristende å kutte ned på det, så pappaen kan gi meir mat. Men enn om hun skal ha flaske, gjett kven som må gi det då[>:][>:] Snakker litt om det, at eg syns ting er tungt og at eg er sliten, har jernmangel i tillegg, så svare bare pappaen at denne tiden skal vere tung for mammaen........... *%&##"**#¤¤ [:@]

Back
Topp