Malin

huff da.. kjedelig...   har vondt av alle som har unger som ikke sover like mye som snuppa mi.. unner alle å ha en som sover natten igjennom...

håper hun sovner snart.. sender over litt sov i ro pulver til dere..

*trylle så ungen sover*

Har nett amma, så bæsja hun, no har eg gitt mme og hun sovna på flaska men vaknar vel om eg legg hu[:-][:-] Andre natta på rad hu er våken.. I tillegg til dei 14dagene me gjekk slik i starten, vil hun skal sova om natta ja[:)]

ORIGINAL: beybin88

huff da.. kjedelig...   har vondt av alle som har unger som ikke sover like mye som snuppa mi.. unner alle å ha en som sover natten igjennom...

håper hun sovner snart.. sender over litt sov i ro pulver til dere..

*trylle så ungen sover*

takker [:D][:D]

ikke noe problem. kan låne masse av snuppa.. hu får jo ikke brukt sitt så:P

er hun våken på dagen og da? eller har hun rett og slett motsatt døgnrytme? kjedelig å gå og styre på natten når du er stupings selv.. Julian sover heldigvis og samme gjør pappaen (på sofaen vel og merke, med tv på). så jeg sitter no her og venter på bedre tider.. =) eller på at julian emíl våkner, for han vil vel snart ha mat så kan jeg legge meg etterpå.

Beybin Weee [:D][:D]

El Nino: Ja masse våken om dagene også, eg skjønner ingenting. Og eg sørga for at hun er mett, men trur hu spise mykje meir på kvelden enn på dagtid. No sover hun, håper det varer. Tar sjansen på å flytte hun ned på rommet litt over 1. La hun sovna skikkeleg, var det ikkje du som skreiv noko om det forresten?

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei... Hun vakna igjen (trur eg) Lar hun ligge i vognbagen såklart.

husker ikke hva eg har skrevet..? [:)] men eg prøver å vente til julian e sovnet før eg flytter han over i sengen. og prøver mest mulig å beholde samme stillingen hele veien fra der han sovnet til han ligger i sengen, ser litt komisk ut igrunnen! sikker tikke nødvendig, men føler at hvis eg bytter stilling på han så våkner han bare.. tror uansett han sover bedre på magen og siden enn på ryggen.. [&:]

kjedelig håper hu sovner fort igjen.. har sendt over masse sovepulver hvertfall.. å krysser det som krysses kan for dere...

men nå går jeg å legger meg.. må opp tidlig i morgen så jeg får ryddet å vasket hær å ned til byen å ta en kaffe før  søss mi kommer i morgen med hunden jeg skal passe:)

Hun ligg å snur/vrir seg men hun sove trur eg, bare litt urolig, det kan dem vere visst, kan tilogmed åpne augene uten at dem er våkne. *kryssefingrene for at hun sover videre og eg kan legge meg*

natti natt.. sov godt når du legger deg...

Joakim har nett lagt seg:P
fekk litt sjokk når eg var på badet å la ihope klea hans, og så hørte eg at han låg å prata og laga godlyda til seg sjøl=D

Så har eg funne på ein fantastik ting i dag!!;D For eg synes joakim alltid har så kalde fingra om natta, for han vil aldri ha dei under dyna..(har litt kaldt soverom, for eg fekk ikkje sove når eg måtte ha det for varmt..).. :( :(
Så i dag laga eg to flasker med kokandes varmt vatn, og la inntil sengekanten på kvar side, under lammeskinnet i den høgda han har hendene=D så då får han litt varme på dei iallefall!! [:D][:D][:D]

Malin sove nett no, i armene mine, har trippelsjekka at hu ikkje er sulten, bleia er ganske ny, hun har rapa og prompa, i tillegg til bæsjebleia... Ana ikkje kvifor hun vakna når eg legg hu ned, er tungt å holda hun hele tiden[:-][:-]

Back
Topp