Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
Mange kjempefine damer her!! [:D][:D] Flinke dere er til å sminke dere, de fleste.. Og innimellom tenkte jeg: hårfin linje mellom kult og dragsminke.. [;)]
ORIGINAL: LouisVuitton
Her har jeg brukt foundation og mineralpudder, brukt litt mørkere solpudder under kinnbeina for å fremheve de litt. en helt lys rosa øyenskygge lengst inn mot nesen, så en litt mørkere lilla og så en sort helt vekk fra nesen (elendig til å forklare) litt sort kajal og maskara til slutt [:D]
Her har jeg gjort mye av det samme, bare endel mer sminke da og i tilegg har jeg dradd den sorte lyenskyggen lenger ut og opp. har også brukt en helt lys øyenskygge under øyenbrynene for å fremheve de enda mer, har også streket def opp med brun kajal, har en rosa/gullbrun leppestift.
ORIGINAL: mammasin
Se på videoene til hun her:
http://www.youtube.com/watch?v=CRUB94ZPbRY&feature=channel
Veldig mye kult, mest party sminke da[:D]
ORIGINAL: *LiLLa*
ORIGINAL: miss_kranglefantjavel???
noen burde kanskje ta make up kurs eller...............
ORIGINAL: miss_kranglefantheldigvis så er vi alle forskjellige, sier jeg bare!
er det ikke alltid sånn da at det noen gjør ikke passer for andre...
og mye feil sminking her, mange nydelige jenter som ødelegger sjarmen sin med make up desverre!!
å viss du mener at ditt å datt er feil sminking, så kan vel du komme med noen gode tips,-du som er så flink!men nei,-for det kan jo være at det ikke passer for alle det[:-]
ORIGINAL: LouisVuitton
ORIGINAL: miss_kranglefant
ORIGINAL: miss_kranglefantheldigvis så er vi alle forskjellige, sier jeg bare!
er det ikke alltid sånn da at det noen gjør ikke passer for andre...
og mye feil sminking her, mange nydelige jenter som ødelegger sjarmen sin med make up desverre!!
å viss du mener at ditt å datt er feil sminking, så kan vel du komme med noen gode tips,-du som er så flink!men nei,-for det kan jo være at det ikke passer for alle det[:-]
jeg mener ikke noe stygr,bare syns det er veldig syns at noen ødelegger de pene ansiktene sine med sminke!!!
mine tips passer ikke for alle.....
jeg har ikke sagt at jeg er flink...hvor står det??
men det er faktisk regler innen sminke også akkurat som alt annet!!!
Hvis jeg er en av de du mener vil jeg gjerne høre dine tips.
[/quo
nevner jeg noen navn her så blir tråden sletta og det er ikke det jeg er ute etter!!!
men jeg tror alle jenter hadde hatt god lære av et make up kurs!
ORIGINAL: miss_kranglefant
Hvis jeg er en av de du mener vil jeg gjerne høre dine tips.

ORIGINAL: Golan
ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~
ser nå ikke farga eller noe her da men... er et forsøk på (hverdags)sota øyne med grønn mellomfarge... er mye finere i virkeligheten... å sterkere farger ikke minst...
så fine du va!![:)]

ORIGINAL: MsMarte.
æææsj, de fleste bildene var jo fjerna[:(]