Make-up bildetråd....

her var kl halv 7 på morran.. hadde vært på byen. og av en eller annen merkelig grunn var jeg ikke trøtt, så jeg rettet ut håret mitt ennå mer og sminket meg på nytt, oppå den gamle sminka[8D] så er litt dobbelt opp her..

Dette er normalt igjen[:D]

Nok for idag[8D]

Sånn pleier jeg å sminke meg,.....med litt mørk øyenskygge på til fest,og lip gloss..

ORIGINAL: nalille

Brunt meg glitter-liner:

Brunt og lyse blått:

Gult og grå-grønt:

Nydelige farger du har brukt!

ORIGINAL: Labambie

Mange kjempefine damer her!! [:D][:D] Flinke dere er til å sminke dere, de fleste.. Og innimellom tenkte jeg: hårfin linje mellom kult og dragsminke.. [;)]

Regner me at det er meg du sikter til me dragen *fniiiise* så jeg må bare si i fra at det er ikke så ille som det ser ut... Webkameraet ødlegger fargene fulletsendig, å alt ser nesten bare svart ut osv... Tror jeg må bynne å ta disse bildene me det vanlige kameraert i stede.....

ORIGINAL: LouisVuitton

Her har jeg brukt foundation og mineralpudder, brukt litt mørkere solpudder under kinnbeina for å fremheve de litt. en helt lys rosa øyenskygge lengst inn mot nesen, så en litt mørkere lilla og så en sort helt vekk fra nesen (elendig til å forklare) litt sort kajal og maskara til slutt [:D]

Her har jeg gjort mye av det samme, bare endel mer sminke da  og i tilegg har jeg dradd den sorte lyenskyggen lenger ut og opp. har også brukt en helt lys øyenskygge under øyenbrynene for å fremheve de enda mer, har også streket def opp med brun kajal, har en rosa/gullbrun leppestift.

du er så nydelig[:D]
misunner alltid utseende ditt:)
så ser du så vellstelt og fresh ut alltid

pleier du å pynte deg å sminke deg skikkeli hver dag?
jeg er så lite flink til det,men har så lyst

ORIGINAL: *LiLLa*

ORIGINAL: miss_kranglefant

noen burde kanskje ta make up kurs eller...............
javel???

er det ikke alltid sånn da at det noen gjør ikke passer for andre...

og mye feil sminking her, mange nydelige jenter som ødelegger sjarmen sin med make up desverre!!

javel???

og mye feil sminking her, mange nydelige jenter som ødelegger sjarmen sin med make up desverre!!
heldigvis så er vi alle forskjellige, sier jeg bare!
å viss du mener at ditt å datt er feil sminking, så kan vel du komme med noen gode tips,-du som er så flink!men nei,-for det kan jo være at det ikke passer for alle det[:-]

jeg mener ikke noe stygr,bare syns det er veldig syns at noen ødelegger de pene ansiktene sine med sminke!!!

mine tips passer ikke for alle.....

jeg har ikke sagt at jeg er flink...hvor står det??

men det er faktisk regler innen sminke også akkurat som alt annet!!!

ORIGINAL: LouisVuitton

javel???

heldigvis så er vi alle forskjellige, sier jeg bare!
å viss du mener at ditt å datt er feil sminking, så kan vel du komme med noen gode tips,-du som er så flink!men nei,-for det kan jo være at det ikke passer for alle det[:-]

jeg mener ikke noe stygr,bare syns det er veldig syns at noen ødelegger de pene ansiktene sine med sminke!!!

mine tips passer ikke for alle.....

jeg har ikke sagt at jeg er flink...hvor står det??

men det er faktisk regler innen sminke også akkurat som alt annet!!!

Hvis jeg er en av de du mener vil jeg gjerne høre  dine tips.
[/quo

nevner jeg noen navn her så blir tråden sletta og det er ikke det jeg er ute etter!!!

men jeg tror alle jenter hadde hatt god lære av et make up kurs!

hehehe det er vel smak å behag det....

Når det gjelder mine bilder, så er det jo nettopp kurs jeg går, å leker me farger... Å det er mange ganger jeg sminker/leker meg me noe som jeg aldri ville ha gått utenfor døra me, for å si det sånn, men tar bilder for å se hvordan det bir (men kamraet ødlegger en del)

Men hva me noen tips i stede?

Hvis jeg er en av de du mener vil jeg gjerne høre dine tips.

Sign![:)]

ser nå ikke farga eller noe her da men... er et forsøk på (hverdags)sota øyne med grønn mellomfarge... er mye finere i virkeligheten... å sterkere farger ikke minst...

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

ser nå ikke farga eller noe her da men... er et forsøk på (hverdags)sota øyne med grønn mellomfarge... er mye finere i virkeligheten... å sterkere farger ikke minst...

så fine du va!![:)]

ORIGINAL: Golan

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

så fine du va!![:)]

takk[:D]

Jeg finner jo ikke ett eneste normalt bilde hvor sminken synes.. Men her går det i alle fll ann å se litt..så prøv å ignorer grimasen.

Her har jeg gjort mye det samme med øynene, men mangler en fornuftig lipgloss..mindre øyenskygge også.

Jeg gjør masse forskjellig, men har ikke ett eneste tydelig bilde av det[>:]

ORIGINAL: MsMarte.

æææsj, de fleste bildene var jo fjerna[:(]

Back
Topp