Maitråden

Ikke skjedd noe direkte nei, men tidligere hatt betennelse der. Fant væske i hoften. Og hvis det nå er tilbake Hmm. De nevnte jo leddgikt . Huff jaja. Han har legetime på onsdag , om det ikke blir verre før det selvsagt .
Håper det ikke er leddgikt

FaceBook sier deg mye.
Så på minnene mine for dagen i dag.

For 5 år siden postet jeg dette bildet, jeg hadde tatt det på en sjokoladebutikk.
Spurte om det var til salgs, men det var det ikke.
Det henger der ikke i dag, lurer på hva som skjedde med det :rolleyes:
10262026_10152037914881143_5034523022995534705_n.jpg

Sååå.. mannen kom endelig hjem. han fikk fersk hjemmelaget og suppe og nystekte rundstykker.

Burde egentlig legge meg, siden jeg skal opp klokka 5, men sov så lenge på sofaen at jeg må vente litt til :p

Sååå.. mannen kom endelig hjem. han fikk fersk hjemmelaget og suppe og nystekte rundstykker.

Burde egentlig legge meg, siden jeg skal opp klokka 5, men sov så lenge på sofaen at jeg må vente litt til :p
Ikke i seng riktig enda.
Er akkurat ferdig med en sen middag, og sitter foran NetFlix med et glass rødvin.

Det var fryktelig tidlig, jobb?

Ja takk gjerne
Okei jeg brukte :

4 gulrøtter (normal størrelse)
2 pastinakk, tilsvarer 3-4 små
2 jordskokker

Frese alle grønnsakene (oppkuttet så klart:p ) i en kjele med smør eller olje hell på 1 liter kraft

Kokes i 20 min til grønnsakene er møre, også kjør med stavmikser

La det koke opp og hEll på fløte :)

Hadde nok vært med bedre med løk og hvitløk, men mannen tåler ikke. Men ville hatt det med :)

Smak til med det krydderet du ønsker ;)

God kveld ladies.
Hva gjør dere?

Okei jeg brukte :

4 gulrøtter (normal størrelse)
2 pastinakk, tilsvarer 3-4 små
2 jordskokker

Frese alle grønnsakene (oppkuttet så klart:p ) i en kjele med smør eller olje hell på 1 liter kraft

Kokes i 20 min til grønnsakene er møre, også kjør med stavmikser

La det koke opp og hEll på fløte :)

Hadde nok vært med bedre med løk og hvitløk, men mannen tåler ikke. Men ville hatt det med :)

Smak til med det krydderet du ønsker ;)
Med jordskokk, jeg ELSKER jordskokk!!
Hvor mye fløte?
Regner med det er grønnsakskraft du snakker om..

Back
Topp