Så gøyTurning blant annet
Han har ønsket seg det ett par år , sp kommer nok til å bli glad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyTurning blant annet
Han har ønsket seg det ett par år , sp kommer nok til å bli glad
JuppSå gøy
Kaaaald mai for tiden jaKom mai du skjønne milde! Eg fryyys! Eg såg snø som kom frå himmelen i dag. Og det var ikkje vakkert!
Håper hun holdt seg frisk??God morgen. Eller noe sånn.
Det er snø. Vi har sommerdekk.
Hjemmekontor?
Ungene må gå til skule. Mellomste vil ikke det, hun får akutt mamma-savn og klarer det ikke. Jeg har vært frustrert over der i to mnd og ikke klart å løse det.
Men yngste da? Trille henne i vogna til bhg og si meg glad for at vi ikke har solgt den enda?
Men hun plaget med noe i går kveld, overtrøtt og utilpass. Alt ble bra når hun hadde fått kastet opp joghurten i ei bøtte. Det virker ikke som omgangssyke, mer tilbøyelig til å tro jeg så feil på datoen på den joghurten men det gjorde jeg ikke, den holdt til litt uti mai. Hun har spist sånne før. Flere ganger de siste par ukene. Q sine "med godsaker" som hun sier. Fargerike små klumper i lokket som hun kan ha oppi.
Jeg vet ikke. Jeg tror ikke hun er syk. Det hadde vært prakrisk, så hadde jeg bare vært hjemme og ikke brydd meg om at jeg ikke har med jobb pc hjem. Men jeg fikk til å logge på fra min private, så det er mulig. Litt liten skjerm, men det er det på jobben sin også, jeg er vant til å sitte med to svære skjermer på kontoret.
Og man melder ikke sykt barn fordi det er praktisk.
Men hun hadde sånn en gang rett etter kveldmat, og vi trodde hun hostet bare til hun brakk seg en gang før. To dager senere hadde broren omgangssyke....
Bahh. Jeg vet ikke.
Vi har andre forsøk på tid til foreldresamtale for henne i ettermiddag. Hun hadde nemlig omgangssyke sist....
Hva har du bestilt?Gøy å vente på pakker
Og vips så var den overGod morgen! Endelig helg!
Gikk det bra på overnatting??Guttungen skal sove i barnehagen i natt gleder seg
Håper barnet er på bedringens vei og dere andre holder dere friskeBilene med sommerdekk står.
To foreldre deler på kombinert sykt barn og hjemmekontor. Ingen får jobbet 100% men begge får jobbet litt i alle fall.
Formen bedre??Æsj da. Frøkna hadde nettopp bæsjet litt i trusa. Satte seg på do og var løs i magen så, hjemmedag idag! Og håper at det ikke blir så mye verre
Vi har hatt konfirmasjonHer er det sol men kaldt. Sola varmer Eg er bedt ut av vennine i kveld men spørs om eg orkar...
Kva er dykkar plan for helgo?
Blæ, så kjiptÆææh, minsten har også begynt. Fire illeluktende bleier i løpet av en halvtime
Vi har hatt konfirmasjon
Magen har vært fin på begge to siden igår kveldFormen bedre??
Den er artig jaSkravletråd der man ikke skal rette skrivefeil
Kom hjem på fredagDu har jo ferie? Borte enda?
Jobber meg gjennom innleggene herDer fant jeg svaret.
Ikke borte lenger.
Da tar du vel igjen etterslepet.
Good luckEksamenssamling tirsdag-torsdag
Takk for detVelkommen hjem