Det gikk greit, jeg fikk 4Så deilig.
Hvordan gikk det, og hvilke spørsmål fikk dere?
Tema mitt var drøfte om 1 verdenskrig var grunnen til 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk greit, jeg fikk 4Så deilig.
Hvordan gikk det, og hvilke spørsmål fikk dere?
Så braHistorie eksamen overstått !
Godt det ikke fr det daHar ikke sånn veldig vondt, så spent på de prøvene . Ca 2 uker
Deilig å være ferdigSå bra
Da ble det ihvertfall ikke den russiske revolusjon som du var redd forDet gikk greit, jeg fikk 4
Tema mitt var drøfte om 1 verdenskrig var grunnen til 2
Nei det var godt men var innom denDa ble det ihvertfall ikke den russiske revolusjon som du var redd for
4 er veldig bra, gratulerer
Når er neste eksamen?Deilig å være ferdig
Til mandag, onsdag, torsdag og fredagNår er neste eksamen?
Korleis gjekk det?Historie eksamen overstått !
Selvfølgelig var du den, den begynte vel i 1917 og varte til 1922 (dersom jeg ikke husker helt feil), 1. verdenskrig pågikk 194-1918.Nei det var godt men var innom den
Takk
Hva skal du opp i da?Til mandag, onsdag, torsdag og fredag
Det vil jeg troDeilig å være ferdig
Stemmer husker ikke når den slutta. Men var innom alle temaer egentligSelvfølgelig var du den, den begynte vel i 1917 og varte til 1922 (dersom jeg ikke husker helt feil), 1. verdenskrig pågikk 194-1918.
Den russiske revolusjon ble påvirket av verdenskrigen, og urolighetene i Europa som ga grobunn for andre verdenskrig ble påvirket av det som skjedde i Russland og Østblokk-landene..
Matte 2p, nynorsk skriftlig, norsk skriftlig og matte 1pHva skal du opp i da?
Hatt en fin dag ?Det vil jeg tro
Så når var det den sluttet.Stemmer husker ikke når den slutta. Men var innom alle temaer egentlig
Nynorsk, jeg grøsser ved tanken på det.Matte 2p, nynorsk skriftlig, norsk skriftlig og matte 1p
Jupp har detHatt en fin dag ?
ÅH nynorskMatte 2p, nynorsk skriftlig, norsk skriftlig og matte 1p