Shopping som terapi er undervurdertNå er jeg lei av historie, så lei at jeg dro til byen å kjøpte nye sko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shopping som terapi er undervurdertNå er jeg lei av historie, så lei at jeg dro til byen å kjøpte nye sko
Oh YesShopping som terapi er undervurdert
Hører dem er ikke ute hos dere. Føler med dere!God morgen
Den russen altså
Ikke videregående i bygda hos oss heller men de kommer fra byen blant annetGod morgen
I enden av en blindvei, på bygda, i en kommune uten vgs, så sliter jeg ikke med russen. Vi merket dem bittelitt det året nabotvillingene var russ mener jeg å huske, men ikke problematisk.
Minstemor med en svær, hard, grønn buse i hvert nesebord har derimot pustet med såpass mye lyd at natten har ikke vært helt fredelig. Vi har fått ut den ene nå da så hun puster litt friere i alle fall.
Men på ingen måte på nivå med russ.
De er ko bortvist alle steder så nå henger de på busstoppen liksomHører dem er ikke ute hos dere. Føler med dere!
Så nusseligHalvveis ferdig
Haha, tror jeg ville visst hvem hun var daNei hu er toller
Haha, det hørtes gøyere utNå er jeg lei av historie, så lei at jeg dro til byen å kjøpte nye sko
Super dagDu da?
Ble det seier?Hjemme fra kamp, nå i seng
Tidlugvakt i morgen
God morgenGod morgen damer.
Fått sovet litt?God morgen
Ja, drar meg litt i senga mens jeg prøver å motivere meg til å stå oppFått sovet litt?
Haha. Dyna er litt for god noen ganger.Ja, drar meg litt i senga mens jeg prøver å motivere meg til å stå opp
Har du fått sovet noe?
Shopping som terapi er undervurdert