Ja jeg igså , men håper i grunn det ikke er svulstene som dr tilbakeHåper virkelig du får svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg igså , men håper i grunn det ikke er svulstene som dr tilbakeHåper virkelig du får svar
Her blir klærne helt gule...Far til barna har pollenallergi men eg hang tøy ute når me var sammen. Han sa aldri noko på det.
De er godartede?Ja jeg igså , men håper i grunn det ikke er svulstene som dr tilbake
Haha, så herlig!
Her blir klærne helt gule...
De som ble operert i fjor var det jaDe er godartede?
Heldige dereDet er mykje pollen.. Sånn er det ikkje i Bergen.
Håper de klarer å finne ut av detDe som ble operert i fjor var det ja
Det gjør de nokHåper de klarer å finne ut av det
Ja kollegaen til mannen er sammen med en toller i Larvik de fikk baby i aprilSiste kollegaen som fikk baby er noen måneder siden? kjenner du noen?
Heldige dere
Kan ikke annet si enn takk.Jeg mener helt ærlig at du er flink
Tusen baller i luften, superengasjert når det gjelder barna, og stort sett full kontroll! Du imponerer meg!
Hater når det skjerDen følelsen når man bare skulle blunde øynene litt fordi man var så trøtt, og plutselig har sovet bort hele kvelden
Det er litt kjedelig, jeg hadde jo ting jeg skulle gjøre nå når samboer er på nattevaktHater når det skjer
Er ikke det typisk daDet er litt kjedelig, jeg hadde jo ting jeg skulle gjøre nå når samboer er på nattevakt
God morgenGod morgen
God morgenGod morgen