Maiskravla

Da er en 38-38,5 grader varm unge lagt. Har reelt sett ikke spist siden lunsj men vil ikke ha mat. Får mat om hun våkner sulten.

Svigermor er antakelig er par timer unna og huset ser ikke ut. Men vi skal jo heldigvis ikke ha konf hjemme, og bare denne lille blir frisk og ingen andre blir syk så går vel dette bra. Håper jeg

Har et par kaker å bake og pynte, gele å koke. Sølv og sko å pusse og skjorter som skulle vært strøket for en uke siden

Men fest skal det bli

God morgen

Ei febersyk jente som ikke har spist siden lunsj er våken og sulten så da starter vi dagen.

Tipp topp oppladning til helga. To dager, eller knapt nok det, til konfirmasjon. Så minstemor blir sendt hjem fra skolen med feber.
God bedring
Vi hadde konfirmasjon under corona og flere min var på kurs med noen dager flr testet positivt.. kengubsrnet tok siste test på selve dagen, det var en smule nervepirrende. Alle gjester fikk beskjed å fikk velge om de ville komme eller ikke.,
God Bedring

God bedring
Vi hadde konfirmasjon under corona og flere min var på kurs med noen dager flr testet positivt.. kengubsrnet tok siste test på selve dagen, det var en smule nervepirrende. Alle gjester fikk beskjed å fikk velge om de ville komme eller ikke.,
God Bedring
Her er det ikke tegn til corona heldigvis. Kan jo sånnsett teste. Men det er feber. Heldigvis kastet hun ikke opp.

Så ser det ut til at det muligens blir feber på storesøster også. 37,5 før frokost er ikke så lovende.

Nei verste korona er vel over,,det var det ikke med oss
Ja, det går jo fortsatt over landet men det er ikke like sånn det var da dere hadde konf nei.

Brownies, må deles opp.

Crazy cake - står i ovnen. Usikker på om jeg skal lage to, eller om det holder med en. To for å legge oppå hverandre men jeg tror dette blir et nok. Vurdere å dele den, får se. Først se om det i ett hele tett blir en kake. Det virket mer som en suppe.... Ikke laget den med glutenfritt mel før.

Marsipankake, skal til å fylle den nå.

Geleen er ferdig.

Utenom en fruktsalat, bare den lille til mellomste, den store til alle andre er det noen andre som lager, så er vel dette ser jeg skal lage.

Må ha mannen hjem til å kjevle marsipan-lokk til kaka, han og svigermor henter nøkler til overnatting for søstrene hans, de kommer for sent i kveld til å sjekke inn selv. Og kjenner jeg svigermor rett så har hun vel noen planer om å handle diverse. Så jeg vet ikke helt når jeg venter dem hjem. Men jeg får nå bare styre på. De dro for en time siden. Så de kommer vel om litt.

2 åringen er definitivt i trassalderen! Og alt er bare mitt og min! Der fløy det en tallerken i veggen..jaja. fliink :hungover:

Klokken min sier at jeg har gått 15360 skritt. Nå har jeg lagt meg så da blir det dagens resultat.

Hurra, gøy med unger! Vi har nå stått og vasket hele trappa for spy,holdt på i 1,5time og jeg er skikkelig uvel :depressed: minsten kom inn og sa at han hadde spydd :depressed:

Så er dagen kommet. Vår førstefødte skal konfirmeres.
Søvn vet jeg ikke helt hva er, og når alarmen for å våkne gikk av sto jeg og pusset brillene mine, ferdig dusjet og kledd på.

Ja. Ikke kledd for dagen da altså, banden får vente til etter frokost.

Lokalet er dekket og klart, talen finnes sånn løselig planlagt på et notat på mobilen.

Gidstjeneste 11 så jeg tenker vi skal herfra ca 10.

Det hadde ikke vært nødvendig at jeg sto opp så tidlig. Men jeg våknet.

Programmet mitt er nå at jeg skal finne frem mine og mannens bunadssko. Mine hadde jeg fremme for en uke siden, jeg bare husker ikke hvor vi satte dem. Mannens har jeg ikke sett siden sist mai, men jeg har en ide om hvor de pleier å være. Det bare forutsetter at jeg slår på lys på rommet hvor minstemor allerede sov da jeg kom på det, og fortsatt sover.

Ellers er det frokost og å kle på oss.

Alle må bare våkne først, men de trenger ikke vekkes enda. Ungene kan egentlig sove et par timer til. Utfordringen er denne lille som sover der jeg skal lete etter sko. Men hun sover nesten aldri lenger enn 7 uansett så det går nok bra.

Hurra, gøy med unger! Vi har nå stått og vasket hele trappa for spy,holdt på i 1,5time og jeg er skikkelig uvel :depressed: minsten kom inn og sa at han hadde spydd :depressed:
Ooohh.... God bedring.

29 dager igjen til skoleslutt her, slutter tidlig i år
Våre begynte jo ikke skoleåret før 23. August eller noe sånn, derfor går de til 22. Juni. Vet at slekta østafor begynte en uke før dem i august og er ferdig en uke før.

Svigermor skal hit opp da den helgen skolen slutter der for en bursdag, og da hadde hun lurt på om hun skulle låne med seg ungene ned igjen. For da starter hun ferien.

Desverre. Med først en uke skole, så korpstur og så speidertur så kommer ikke vi oss avsted på ferie før jeg har hatt fri en uke. Det er vel da mannen starter ferien. Og det er da svigermor sin ferie er over.

Timing.

Søvn vet jeg ikke helt hva er, og når alarmen for å våkne gikk av sto jeg og pusset brillene mine, ferdig dusjet og kledd på.

Lokalet er dekket og klart, talen finnes sånn løselig planlagt på et notat på mobilen.

Programmet mitt er nå at jeg skal finne frem mine og mannens bunadssko. Mine hadde jeg fremme for en uke siden, jeg bare husker ikke hvor vi satte dem. Mannens har jeg ikke sett siden sist mai, men jeg har en ide om hvor de pleier å være. Det bare forutsetter at jeg slår på lys på rommet hvor minstemor allerede sov da jeg kom på det, og fortsatt sover.

Alle må bare våkne først, men de trenger ikke vekkes enda. Ungene kan egentlig sove et par timer til. Utfordringen er denne lille som sover der jeg skal lete etter sko. Men hun sover nesten aldri lenger enn 7 uansett så det går nok bra.
Gratulerer med dagen, håper den blir fin og at konfirmanten blir fornøydc

Gratulerer med dagen. Jeg hoppes dere får en strålande dag :Heartbigred

Gratulerer så mye :)

Det kunne gått bedre. I tillegg til å ha lungebetennelse, er det et under jeg ikke havnet på sykehuset nå. Jeg har en sammenleggbar tredemølle. La den sammen. Jeg bøyde meg ned for det lå noe under den jeg skulle ha, og der falt hele driten rett i ryggen min og skadet meg..

Back
Topp