Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da. Får hoppes du ikke skade deg alt for mye.Det kunne gått bedre. I tillegg til å ha lungebetennelse, er det et under jeg ikke havnet på sykehuset nå. Jeg har en sammenleggbar tredemølle. La den sammen. Jeg bøyde meg ned for det lå noe under den jeg skulle ha, og der falt hele driten rett i ryggen min og skadet meg..
Stå på!Klokken min sier at jeg har gått 14496 skritt idag. Fornøyd jeg. Målet er 12000 hver dag men har bikka det. Kanskje jeg skal ha 15000 skritt som mål hver dag.
Så brq det ble en flott dagEn flott dag for konfirmanten.
Mye rester av mat, men en flott dag, gode folk, slitne foreldre, alt vel
Jeg bruker også <andre aktiviteter> men ja går en ekstra tur der jeg kanTror jeg beveger meg mer på hjemmekontor (må ned et par etasjer for å komme meg på do) enn jeg gjør på kontoret. Men jeg er jo nesten helt stillesittende på jobb.
Så jeg må ut på en times gåtur på kvelden for å komme opp i 10k
Prøver meg på hoppetau, men det er sykt slitsomt! Men jeg gjør det sånn noen minutter for dagen for å ha litt bonus. Også går jeg minst 10K i tillegg, for jeg er altså en de tusen på etterskudd fra første uka pga konfforberedelser, så jeg bruker de hopptauminutene for å ta inn itt av etterskuddet.Jeg bruker også <andre aktiviteter> men ja går en ekstra tur der jeg kan
Hoppetau var smart! må skaffe meg ett - lenge siden sistPrøver meg på hoppetau, men det er sykt slitsomt! Men jeg gjør det sånn noen minutter for dagen for å ha litt bonus. Også går jeg minst 10K i tillegg, for jeg er altså en de tusen på etterskudd fra første uka pga konfforberedelser, så jeg bruker de hopptauminutene for å ta inn itt av etterskuddet.
Hoppetau er slitsomt, men det gir bra uttelling pr minutt på skritt da. Men det være sagt, det er langt mindre krevende å gå i to min enn å hoppe i et, liksom. Så jeg går nok heller aller mest, men sånn et par minutter bør jeg klare.Hoppetau var smart! må skaffe meg ett - lenge siden sist
Du fåe begynne i helsevesenet. Da klarer du nok skrittHmmf, jeg har klaget på at mannens skritteller sikkert er mye mer effektiv/sensitiv enn min siden han går to turer til bana og tilbake og har dobbelt så mange skritt som meg. Men jeg tror han nok bare går innmari mye mer. For nå låner jeg mellomste sin mens hun er på turn. Det får de ikke ha på klokke.så jeg har på to. Hun har sammen som mannen bare nyere modell. (samsung sin galaxy-serie. Jeg har en sak jeg kjøpte på jula for 200 kr, rett nok på 50% tilbud)
Og så langt. Dog ikke mer enn ca 500 skritt, litt i hagen og en liten tur rundt kirka mens jeg ventet på minstemor har hennes talt 1491 mens min på samme arm har talt 1532, så faktisk får jeg jo mest med min.
Nå har jeg byttet plass på dem og skal gå litt til for å se om det har noe å si, men det er mao lite som tyder på at mannens ørten flere skritt (utenom fotballtrening er og sånn, de er jo forklarbare) skyldes en klokke som teller mer. Trolig heller at han faktisk går mye mer.
Blæ
Vel. Jeg er jo i det minste over 5000 skritt så langt i dag, under halvparten igjen før jeg er i mål for i dag. Men ja. Må gå mer.
Tviler jeg ikke på, men jeg har økonomisk utdannelse, ikke helsefaglig. Så jeg beveger meg jo nesten ikke på jobb.Du fåe begynne i helsevesenet. Da klarer du nok skritt![]()
Jeg er heldig om jeg får 2000 om dagen for tiden.Hmmf, jeg har klaget på at mannens skritteller sikkert er mye mer effektiv/sensitiv enn min siden han går to turer til bana og tilbake og har dobbelt så mange skritt som meg. Men jeg tror han nok bare går innmari mye mer. For nå låner jeg mellomste sin mens hun er på turn. Det får de ikke ha på klokke.så jeg har på to. Hun har sammen som mannen bare nyere modell. (samsung sin galaxy-serie. Jeg har en sak jeg kjøpte på jula for 200 kr, rett nok på 50% tilbud)
Og så langt. Dog ikke mer enn ca 500 skritt, litt i hagen og en liten tur rundt kirka mens jeg ventet på minstemor har hennes talt 1491 mens min på samme arm har talt 1532, så faktisk får jeg jo mest med min.
Nå har jeg byttet plass på dem og skal gå litt til for å se om det har noe å si, men det er mao lite som tyder på at mannens ørten flere skritt (utenom fotballtrening er og sånn, de er jo forklarbare) skyldes en klokke som teller mer. Trolig heller at han faktisk går mye mer.
Blæ
Vel. Jeg er jo i det minste over 5000 skritt så langt i dag, under halvparten igjen før jeg er i mål for i dag. Men ja. Må gå mer.
På en normal dag ligger jeg på 4-5000, så denne konkurransen krever at jeg går myyyyyyye mer enn vanlig. Jeg er på godt under 2000 enda så det må bli mye mellom jobb og leggetid på et visJeg er heldig om jeg får 2000 om dagen for tiden.
Jeg sykler mye da, det er da noe. Men det teller visst ikke siden den er en el sykkel, men jeg kjører vanligvis rundt med den på 1 som er lowPå en normal dag ligger jeg på 4-5000, så denne konkurransen krever at jeg går myyyyyyye mer enn vanlig. Jeg er på godt under 2000 enda så det må bli mye mellom jobb og leggetid på et vis