Maijentenes terminliste!!! :-)

Heihei. Jeg har termin 25. mai :D

har ny termin 10 mai og får en jente 

Ny termin, 13 mai:) vet ikke kjønn, overraskelse;);)

Oppdatert!

Oppdatering fra meg etter ultralyd: Ny termin er 4. mai og det er ei lita jente i magen. Og sykehuset er selvfølgelig St.Olavs ;)

kniberg, termin 5 mai, nick er endret til !lucky me! med termin 3 mai og venter en gutt :)

Finner ikke meg selv her jeg... Kanskje jeg har glemt å føre meg opp?!

Jeg heter i allefall MOIRA - og jeg har termin 9 mai og vi venter en vakker liten jente

Og jeg skal forresten føde på helgelandssykehuset =)

Huff, så kjedelig! Jeg ser nå at alle rutene i tabellen forsvinner jo når jeg legger det ut!!! Da ser det jo bare rotete ut... :(
Hmm....what to do...?

WOW, imponerende!!!!

stopr applaus til deg søta emoticonemoticon

Ny termin etter ultralyd , den ble flyttet fra 7. Mai til 4. Mai :-) Kjønnene er fortsatt uvisst :-)

MammaiMai skrev:
Ny termin etter ultralyd , den ble flyttet fra 7. Mai til 4. Mai :-) Kjønnene er fortsatt uvisst :-)

Også må vi vel få med på lista at du faktisk har to i magen :D (ser du skriver kjønnene men kanskje MittAndre overser akkurat den detaljen..)

Super oversikt nå MittAndre! Litt av et styr å holde orden på!

Om det betyr noe, så tippet jeg altså på jente før vi fikk det bekreftet på ultralyd.. (termin 7.mai)

Littelent skrev:
Oppdatering fra meg etter ultralyd: Ny termin er 4. mai og det er ei lita jente i magen. Og sykehuset er selvfølgelig St.Olavs ;)

Jeg skrev opp alt utenom sykehuset ;) Jeg visste ikke hvor anonym du ville være ;) Men da skal jeg fylle inn det også :)

Jeg tenkte jeg kunne slenge på at jeg tipper jeg får en jente, har UL 12.12 så håper h*n ikke lukker beina så jeg får vite det. 
Kan også slenge med at jeg skal føde på SSK (hvis alt går etter planen) 

Jeg er fortsatt ikke på lista =(
Får jeg ikke være med jeg kanskje?!

Neidaaaa <3 Du er så flink så <3

Ny termin 12.mai. Tippet gutt, JM sier jente. Fødested St.Olavs :)

jeg skal ha en gut 19 mai. kommer nok til å føde på haukeland =)

hei jenter!

jeg fikk endret termindato på UL - 4. mai :) gutt!!

Back
Topp