Maijentenes terminliste!!! :-)

kanskje jeg skal skrive at jeg tippet gutt, det blir en jente og jeg skal føde på kk?! 

tråden begynner å komme seg nå 

Hei igjen!

Ja da har jeg vært på ultralyd og her kommer jenta jeg ventet på

Ny termin 15.Mai, i stedet for 9....
Dersom det dukker opp en gutt til (mitt barn nr 3), er jeg redd det blir mye rosa de første månedene uansett:). Barnerommet nå blir i allefall rosa:)

Og... forhåpenltig er det plass på A-hus:)

forleøpig termin 17.mai :) skal på ultralyd neste uke 

Har nå fått ny termin som er 10 mai i stede for 13. mai. Skal føde i fredrikstad, men kjønnet skal være hemmelig en liten stund til :)

Ul termin 2 Mai, jeg tippet jente og en jente blir det:D Skal føde på Flekkefjord håper jeg!!

Da har jeg vært på ultralyd, og terminen er flyttet fra 15. til 10.mai. Og vi venter en gutt. :) Skal føde på Fredrikstad sykehus. 

Vi venter jente. Fikk samme termindato som den jeg hadde fra før. 

Har fått ny termin 24/5. Den gamle var 19\5. Og vi skal ha en gutt :-)

Jeg har fått ny termin på ul i dag, 11. mai istedet for 13. Og her kommer det en jente som blir født i Fredrikstad:)

Da har jeg vært på UL. 
Ny termin 9.mai og her kommer det en liten Gutt 

Jeg står allerede på lista med termin og kjønn, men kan legge til at jeg tippet jente på forhånd, og at fødested er Trondheim.

Termin 18.mai (IVF så uendret, men de kom frem til det samme uansett etter mål :)).
Jente og KK.

ENDELIG OPPDATERT!!!! JIPPI!!!

Hvis jeg har oversett noe, vær så snill og minn meg på det igjen under her, så skal jeg ta det

har ikke visst om denne sida jeg..:P fikk først termin 17 mai, men fikk 11 mai på ordinær ul:)

Back
Topp