Åhh, så kjipt!!!!!F***** idiotiske trailer som måtte kjøre på meg
Og vi har bare hatt bilen i 2 måneder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Gikk bra med meg og var alene i bilen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh, så kjipt!!!!!F***** idiotiske trailer som måtte kjøre på meg
Og vi har bare hatt bilen i 2 måneder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Gikk bra med meg og var alene i bilen)
Ånei! Må den kondemneres da?
Enda godt at det gikk bra med deg!
Beklager å ikke ha svart, jeg er alene med barna og måtte på skoleavslutning.Ånei!! Går det bra med deg? Forsikringen dekker det vel?
Men det går bra med deg? Regner med at forsikringen til den andre sjåføren dekker det der. Veldig teit at det skulle skje.Beklager å ikke ha svart, jeg er alene med barna og måtte på skoleavslutning.
Bilen må ikke kondemneres, og den er kjørbar, heldigvis.
Ene siden er veldig skrapet opp og bulkete, men speilet er ikke tatt
For noe herkBeklager å ikke ha svart, jeg er alene med barna og måtte på skoleavslutning.
Bilen må ikke kondemneres, og den er kjørbar, heldigvis.
Ene siden er veldig skrapet opp og bulkete, men speilet er ikke tatt
samboer begynte å lure på vår bil, da jeg var uheldig og endte med et sprukket deksel på siden under. Og han hadde hørt at de raskere kondemnerer elbiler enn vanlige på drivstoff Jeg er bare litt skjelven fremdeles.Men det går bra med deg? Regner med at forsikringen til den andre sjåføren dekker det der. Veldig teit at det skulle skje.
Det har jeg også hørt, men nå har jeg bare melt inn skaden, og bilen kjøre helt fint fremdeles.For noe herksamboer begynte å lure på vår bil, da jeg var uheldig og endte med et sprukket deksel på siden under. Og han hadde hørt at de raskere kondemnerer elbiler enn vanlige på drivstoff
![]()
Skjønner veldig godt at du er skjelven jaJeg er bare litt skjelven fremdeles.
Ingen av airbagene ble utløst, ingen skader på meg.
Må innrømme at sommeravslutning på skolen var det siste jeg ønsket meg i dag.
Har vært en slik dag, dette var bare den verste tingen.
Sendte melding til sjefen til sjefen og forklarte situasjonen g sa at dersom jeg får problemer med å sove i kveld kan det hende jeg kommer litt sent i morgenSkjønner veldig godt at du er skjelven ja![]()
Det er jo helt forståelig.Sendte melding til sjefen til sjefen og forklarte situasjonen g sa at dersom jeg får problemer med å sove i kveld kan det hende jeg kommer litt sent i morgen
Jeg har en fantastisk sjef, som dessverre slutter nå, og det hadde heller ikke vært noe problem dersom jeg ba meg om fri i morgen heller.Det er jo helt forståelig.