Mai - skravletråd

Ånei! Må den kondemneres da? :(
Enda godt at det gikk bra med deg!
Ånei!! Går det bra med deg? Forsikringen dekker det vel?
Beklager å ikke ha svart, jeg er alene med barna og måtte på skoleavslutning.
Bilen må ikke kondemneres, og den er kjørbar, heldigvis.
Ene siden er veldig skrapet opp og bulkete, men speilet er ikke tatt

Men det går bra med deg? Regner med at forsikringen til den andre sjåføren dekker det der. Veldig teit at det skulle skje.

For noe herk :sorry: samboer begynte å lure på vår bil, da jeg var uheldig og endte med et sprukket deksel på siden under. Og han hadde hørt at de raskere kondemnerer elbiler enn vanlige på drivstoff :p

Men det går bra med deg? Regner med at forsikringen til den andre sjåføren dekker det der. Veldig teit at det skulle skje.
Jeg er bare litt skjelven fremdeles.
Ingen av airbagene ble utløst, ingen skader på meg.
Må innrømme at sommeravslutning på skolen var det siste jeg ønsket meg i dag.
Har vært en slik dag, dette var bare den verste tingen.

For noe herk :sorry: samboer begynte å lure på vår bil, da jeg var uheldig og endte med et sprukket deksel på siden under. Og han hadde hørt at de raskere kondemnerer elbiler enn vanlige på drivstoff :p
Det har jeg også hørt, men nå har jeg bare melt inn skaden, og bilen kjøre helt fint fremdeles.
Regner med å høre fra forsikringsselskapet i løpet av morgendagen.
Håper virkelig ikke de finner på det ved tanke på ventetiden på ny tilsvarende bil, og at vi trenger denne i ferien på grunn av ryggen min

Det er jo helt forståelig.
Jeg har en fantastisk sjef, som dessverre slutter nå, og det hadde heller ikke vært noe problem dersom jeg ba meg om fri i morgen heller.
Fri ønsker jeg ikke, har for mye gøy å gjøre på jobb i morgen, og hjemme vil bare hodet spinne.
Samtidig har man godt av å komme ut i trafikken igjen fort etter en slik hendelse.

Back
Topp